navigatie

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
the man
Starter

ik wil een volvo navigatie kopen voor mijn v 70 uit 2002. maar nu heb ik gehoord dat als je de navigatie gebruikt dat je dan geen cd af kunt spelen om dat dan de navigatie dvd erin moet klopt dit of is dit niet waar.
Hans
8th Gear member
Contacteer:

Dat ligt eraan. Indien de V70 voorzien is van het RTI systeem met het uitschuifbare schermpje kun je gewoon muziek draaien hoor. De eerste V70's van het nieuwe model hadden een cd wisselaar acherin om de navigatie cd's te herbergen. Voorin de auto heb je dan een HU-603 of 803 met cd speler. In 2002 (geloof ik) is die wisselaar vervangen door een dvd spel;er. één dvd is voldoende om door heel europa te navigeren.

Het HU-1205 systeem wat eigenlijk voor de S40/V40 ontworpen is, past met een frame ook in de V70. In dit systeem moet je de navigatie cd in de cd drive stoppen, het systeem de route laten berekenen en vervolgens kun je de navtech cd eruit halen en weer muziek draaien. Als je teveel van je route afwijkt vraagt ie wel weer om de navigatie cd...
Je kunt op een HU-1205 wel gewoon een 10 cd wisselaar aansluiten zodat je de navigatie cd erin kan laten!
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”