Slipende automaat

Alle technische onderwerpen die betrekking hebben over de Volvo 440 / 460
Ramon&Ramon
7th Gear member
Berichten: 9965
Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
Locatie: Utrecht en Omstreken

En wel de voorgeschreven olie gebruiken,geen normale ATF dus..
het beste kun je deze bij de dealer kopen..
Gebruikersavatar
Sjeng
2nd Gear member
Berichten: 60
Lid geworden op: 01.02.2009 - 21:46
Locatie: Limburg

Allereerst!!!! Wat een hoop schrijffouten van mij,(ligt aan verkeerd toetsenbord, ik ben voor de rest in orde?!?!)

Maar goed, ik heb vanavond nog contact gehad met de verkoper. dat de wagen keurig en net van binnen is etc. En dat de automaat een type 2 is, type 1 series waren slecht. Dus mijn vraag aan jullie, is dat waar, type 1 en 2? Zou ik, als ik nog verder door wil gaan, de aandrijflijn van mijn '92 hierin kunnen leggen, compleet met subframe desnoods. Want wat ik op zijn toegestuurde, recente, winterfoto's! zie is goed. Een strakke auto zonder veel gebruikssporen. Kortom een net "ding"

Ik lees morgen jullie reactie wel, hoop ik, ga nu naar bed.
Ramon&Ramon
7th Gear member
Berichten: 9965
Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
Locatie: Utrecht en Omstreken

Een andere bak monteren is simpeler denk ik.
Er zijn wel wat dingen aan gewijzigd later,maar dat heeft geen invloed op de levensduur,die verkoper heeft dus ergens de klok horen luiden..
Gebruikersavatar
Sjeng
2nd Gear member
Berichten: 60
Lid geworden op: 01.02.2009 - 21:46
Locatie: Limburg

Wat bedoel je met andere bak? Een andere automaat of schakelbak van mijn donorauto?

Om het spannend en binnen het budget te houden zou ik zelf de spullen die ik heb, ombouwen. Ik heb ze tóch!
Plaats reactie

Terug naar “Volvo 400 techniek”