Moderatiefoutje

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Plaats reactie
Reitse
5th Gear member
Contacteer:

Fora staan voor niets tegenwoordig.

Er stond hier een topic over schokdempers voor een 740. Die kwam uit "onderdelen gezocht" maar is vanwege de technische aard van de vragen verplaatst. Daarbij kunnen wij als moderatoren een schaduwtopic mee laten lopen op de originele plek van het topic.
Het leek me wel handig om het topic in "onderdelen gezocht" te verwijderen, beetje opschonen kan geen kwaad.
Conclusie, het topic hier in is verwijderd. Bijzonder vervelend en mijn welgemeende excuses daarvoor.

In het kort werden er schokbrekers gezocht voor een 740, waarbij het om een iets stuggere zou moeten gaan dan origineel afgeleverd. De tip werd gegeven om op het Volvo700 forum te gaan spitten. (korte samenvatting)
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
Oz-740
2nd Gear member
Contacteer:

Reitse schreef:Er stond hier een topic over schokdempers voor een 740. Die kwam uit "onderdelen gezocht" maar is vanwege de technische aard van de vragen verplaatst. Daarbij kunnen wij als moderatoren een schaduwtopic mee laten lopen op de originele plek van het topic.
Het leek me wel handig om het topic in "onderdelen gezocht" te verwijderen, beetje opschonen kan geen kwaad.
Conclusie, het topic hier in is verwijderd. Bijzonder vervelend en mijn welgemeende excuses daarvoor.

In het kort werden er schokbrekers gezocht voor een 740, waarbij het om een iets stuggere zou moeten gaan dan origineel afgeleverd. De tip werd gegeven om op het Volvo700 forum te gaan spitten. (korte samenvatting)
Gelukkig had ik het al gelezen ... maar begrijp nog steeds niet waarom het 'verplaatst' moest worden .... ik wilde er geen 2 topics aan wijden :roll: advies en gevraagd :?
Reitse
5th Gear member
Contacteer:

Technische vragen, en dat was dit, horen niet thuis bij onderdelen gevraagd. Vandaar de verplaatsing. Als je inmiddels weet wat je er onder wilt hebben kan je specifiek daar naar gaan vragen.
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”