Welke uitvoering

Plaats reactie
Mike_V50
2nd Gear member
Berichten: 179
Lid geworden op: 22.08.2007 - 10:46
Locatie: Nijmegen

Hoewel ik nog steeds zeer tevreden ben over mijn V50, maar net iets meer ruimte wil i.v.m. gezinsuitbreiding (en omdat ik toch wel weer iets anders wil) wil ik een V60 D5 geartronic aanschaffen. Ik zit nog te twijfelen tussen de volgende uitvoeringen, watzouden jullie doen:

Optie 1:

V60 D5 Geartronic Summun
- Business Pro pakket
- Stoelverwarming
- 18 inch Sleipner
- Skidplate voor en achter (geen decoratie aan de zijkanten, dat vind ik iets te veel van het goede.
- Zilveren roofrails
- Schuifdak

Optie 2:
V60 D5 Geartronic R Design
- Business Pro pakket
- Volledig lederen bekleding
- Winterline
- Parkeerhulp voor
- Regensensor/automatisch dimmende binnenspiegel
- Zilveren roofrails
- Schuifdak.

Volgens mij liggen deze uitvoeringen wat de betreft de opties dicht bij elkaar. De R Design vind ik aan de buitenkant mooier (Bij mijn V50 heb ik er achteraf een beetje spijt van dat ik dit niet heb gedaan, hier in de buurt rijdt een zwarte V 50 R Design met 18" Medir velgen, prachtig gewoon). Ik ben alleen bang dat het verlaagde onderstel wat te stug is. een ander nadeel vind ik dat niveauregeling niet als optie is te krijgen, in mijn V50 vind ik het toch wel een nuttige optie.

Nu nog op zoek naar een afneembare trekhaak die onzichtbaar is zodra deze is gedemonteerd. (Westfalia heeft nog niets, bosal heeft wel een vertikaal systeem, maar ik weet niet of dit onzichtbaar is. Ik snap niet dat Volvo nog steeds geen vertikaal systeem levert.

Graag jullie mening.
MY 15 V60 D4 Geartronic Summum 181 pk, black sapphire
Gebruikersavatar
ZX10r
5th Gear member
Berichten: 1002
Lid geworden op: 25.09.2010 - 14:58
Locatie: REO Rotterdam en Omgeving

Tja je zou eens met beide moeten rijden voor het verschil in onderstel. En welke kleur denk je aan dat is ook nog een beperking.

Qua trekhaak valt het zichtbaar zijn toch wel mee
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Mike_V50
2nd Gear member
Berichten: 179
Lid geworden op: 22.08.2007 - 10:46
Locatie: Nijmegen

Inderdaad, op jouw foto kan ik niets zien van de trekhaak. Ik dacht dat het hetzelfde systeem is als bij de V50, dan heb ik altijd een kap op de bumper. Daarom heb ik toen voor de westfalia gekozen, die zie je niet als hij eraf is en de stekkerdoos klap je omhoog achter de bumper.

Inderdaad is de kleurkeuze beperkter bij de R design, waarschijnlijk ga ik voor (wederom) black sapphire, maar als ik voor de Summum zou gaan, zou ik Flamenco red of Ember Black overwegen, hoewel ik deze nog in het echt moet gaan bekijken. Bij de dealer heb ik Caspian Blue gezien, maar dat vond ik een tegenvaller. Het interieur wordt ook zwart leer, licht leer is heel mooi, maar mijn vader heeft dat ooit gehad in een 850, ondanks goed onderhoud, vond ik dat er naar verloop van tijd smoezelig uitzien (en bij de R Design heb ik ook geen keuze)
MY 15 V60 D4 Geartronic Summum 181 pk, black sapphire
Gebruikersavatar
ZX10r
5th Gear member
Berichten: 1002
Lid geworden op: 25.09.2010 - 14:58
Locatie: REO Rotterdam en Omgeving

Mijn afdek kap is mee gespoten, deze zit er dus wel maar valt niet op.
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Gebruikersavatar
drowel
5th Gear member
Berichten: 1906
Lid geworden op: 19.03.2006 - 20:08

Ik zou zeker voor de r-design gaan, is mijn ogen (nog) mooier. Zeker aangevend dat je het zelf ook vind, en ook spijt had met de v50.
Ach, een mooie auto krijg je in ieder geval!
eddy3
4th Gear member
Berichten: 730
Lid geworden op: 05.01.2008 - 12:11

Zie bij uw R-Design uitvoering,als optie volledig lederbekleding staan;
Dacht dat dit niet mogelijk is??In Belgie toch niet.


Grtn
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”