Sinds kort heb ik een probleem met de ingebouwde telefoon van Volvo in mijn V70 uit 2000 (nieuwe type).
Wanneer ik heb gebladerd door het menu is hij niet in staat om een gsm-signaal op te pakken.
Wanneer hij verbinding heeft en begint met bellen schakelt hij na contact te hebben gemaakt direct weer uit.
Iemand eenzelfde probleem gehad en hier een oplossing voor gevonden?
ontvangst geintegreerde telefoon valt weg
-
- 1st Gear member
Maak je gebruik van een duo-simkaart? Deze wil wel eens "hikken" als je je mobieltje ook aan hebt staan.
Verder is de ingebouwde telefoon-software in het nieuwe V70-model vanaf 2000 traag en de geluidskwaliteit is matig.
Verder is de ingebouwde telefoon-software in het nieuwe V70-model vanaf 2000 traag en de geluidskwaliteit is matig.
-
- 1st Gear member
Absoluut, alles is te updaten.
Echter ik bel weinig in de auto, geniet liever van de dolby surround prologic.......
Updates bij Volvo is daarnaast ook meestal flink euros aftikken en dat heb ik er niet voor over.
De in de hoofdsteun ingebouwde luidspreker blijft toch matig van kwaliteit, die is niet te updaten.
Echter ik bel weinig in de auto, geniet liever van de dolby surround prologic.......
Updates bij Volvo is daarnaast ook meestal flink euros aftikken en dat heb ik er niet voor over.
De in de hoofdsteun ingebouwde luidspreker blijft toch matig van kwaliteit, die is niet te updaten.
- Richard
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ik heb jaren lang carkits van nokia gehad maar toch ook wel zeer te spreken over de ingebouwde telefoon. De enige opmerking die iki heb is dat ie wat traag is. Geluid is goed en ontvangst ook.
VW Passat 1.9d '93('99-'02)
VW passat 1.9TDI '98('02-'04)
V40 1.9D Europa Nordic '04('04-'05)
V70 D5 Zilver metallic '02 ('05-'09)
Ford focus 1.8 TDDI Wit '01('06-'10)
Peugeot 307 SW HDI '04('10-'11)
440 2.0GLT '94('10-11)
V70 2,5T exclusive '97('11-13)
V70 2,5 '98('12-'13)
Seat Ibiza ST 1.2 TDI ecomotive '11('11-nu)
XC90 2,5T '04(13-nu)
VW passat 1.9TDI '98('02-'04)
V40 1.9D Europa Nordic '04('04-'05)
V70 D5 Zilver metallic '02 ('05-'09)
Ford focus 1.8 TDDI Wit '01('06-'10)
Peugeot 307 SW HDI '04('10-'11)
440 2.0GLT '94('10-11)
V70 2,5T exclusive '97('11-13)
V70 2,5 '98('12-'13)
Seat Ibiza ST 1.2 TDI ecomotive '11('11-nu)
XC90 2,5T '04(13-nu)
- VolvoZoeker
- 3rd Gear member
@Ik rol - Off topic vraagje, wat betaal jij voor software updates??? Toen ik alles liet updaten, 2 grote software updates, was de ene iets van 1 euro zoveel, en de andere ook 1 euro zoveel. Plus het aantal minuten dat ze er werk aan hadden, dat viel ook reuze mee.
Gr
Menno
Zoekend naar een C70 2006-2009
Menno
Zoekend naar een C70 2006-2009
Vorige week contact gehad met mijn dealer.
Hij vertelde me dat eigenlijk alleen KPN-sims feilloos werken. Vodafone en T-mobile geven aan ook met het 900-netwerk te werken (evenals het 1800-netwerk) maar dat blijkt niet helemaal waar te zijn. Hij had al diverse klanten gehad met dit probleem.
Beide providers (Vodafone en T-mobile) geven ontvangstproblemen met de geintegreerde telefoon.
Heb gisteren een HI-prepaykaartje gekocht. (kosten: 10 euro, inclusief 15 euro beltegoed!) en de problemen zijn helemaal verholpen
.
Ook de verkoper van de kaartjes gaf aan dat KPN de enige is die werkt met 900-netwerk.
Hij vertelde me dat eigenlijk alleen KPN-sims feilloos werken. Vodafone en T-mobile geven aan ook met het 900-netwerk te werken (evenals het 1800-netwerk) maar dat blijkt niet helemaal waar te zijn. Hij had al diverse klanten gehad met dit probleem.
Beide providers (Vodafone en T-mobile) geven ontvangstproblemen met de geintegreerde telefoon.
Heb gisteren een HI-prepaykaartje gekocht. (kosten: 10 euro, inclusief 15 euro beltegoed!) en de problemen zijn helemaal verholpen

Ook de verkoper van de kaartjes gaf aan dat KPN de enige is die werkt met 900-netwerk.
- CaptainSchaap
- 1st Gear member
- Contacteer:
Ik heb t-mobile (dual-sim)in mijn S60 van 2001, werkt feilloos.
Ook de geluidskwaliteit in de hoofsteun ben ik zeer tevreden over na een software update bij de dealer (de max. volume is hoger ingesteld).
Kortom, zeer tevreden en niks aan t handje!
Ook de geluidskwaliteit in de hoofsteun ben ik zeer tevreden over na een software update bij de dealer (de max. volume is hoger ingesteld).
Kortom, zeer tevreden en niks aan t handje!
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Eindelijk iemand die beaamt wat ik al een tijdje zeg!jkatier schreef:Vorige week contact gehad met mijn dealer.
Heb gisteren een HI-prepaykaartje gekocht. (kosten: 10 euro, inclusief 15 euro beltegoed!) en de problemen zijn helemaal verholpen.
Als je geen KPN gebruikt en toch geen problemen hebt, heb je geluk.
De ervaringen van de dealers vind ik het belangrijkst, omdat zij met vele klanten met problemen te maken hebben. En de dealers zeggen inderdaad: gebruik een KPNsim en dan gaat het goed.
Heb zelf ook eerst met Vodafone geprobeerd, maar noppes. Met KPN meteen goed en goede ontvangst overal!
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.