Haal de zwarte afdekkap eens los van de bak en trek de grote moer na die het tandwiel van de 5e versnelling op zijn plek houdt. Dat kan zonder de bak uittebouwen. Deze staan erom bekend dat ze los kunnen lopen.
blz 8 A2&A3
Koppeling of versnellingsbak kapot?
-
- 3rd Gear member
Nou dit keer goed nieuws!
Ik was er net mee bezig toen belde René (René & Erica) dat hij wel even langs wou komen. Hebben dat kapje er even afgehaald en het pennetje dat vast zit aan de binnenkant van het kapje is afgebroken en lag te rammelen. Waarschijnlijk niet helemaal recht voor gehad met monteren de eerste keer en daardoor is hij waarschijnlijk krom gegaan en later afgebroken. Ander kapje erop en het rijdt nu goed!
Ik was er net mee bezig toen belde René (René & Erica) dat hij wel even langs wou komen. Hebben dat kapje er even afgehaald en het pennetje dat vast zit aan de binnenkant van het kapje is afgebroken en lag te rammelen. Waarschijnlijk niet helemaal recht voor gehad met monteren de eerste keer en daardoor is hij waarschijnlijk krom gegaan en later afgebroken. Ander kapje erop en het rijdt nu goed!

-
- 3rd Gear member
@Iroll, haha qua lelijkheid maakt het mij niet uit, maar hij is nogal rot aan de buitenkant, stukjes vallen er al af dus had ik liever een andere erop.
@EvertBram, dankjewel, foto's en nog wat info staat bij de projecten
Maargoed, hij is nog niet af, zit nog wel werk in hoor, haha.
@EvertBram, dankjewel, foto's en nog wat info staat bij de projecten

Maargoed, hij is nog niet af, zit nog wel werk in hoor, haha.