hallo
ik las ergens dat er hulpveren bestaan voor volvo 440 bij het trekken van zware lasten of gewoon zwaar beladen zijn
kunnen deze simpel zelf gemonteerd worden ??,
en hebben ze enig nut
iemand ervaring mee
groetjes
volvo 440 hulpveren
- |FEDSTER|
- Starter
- Contacteer:
ja, mijn volvo 440 hangt erg laag aan de achter kant, en om nou met een aanhanger de deinsing van het gewicht op je veerpakket op te vangen, vind hij niet fijn.
daarom een paar hulp veren om het achter iets stugger te maken bij zware belading.
gewoon bij "kwik Fit" +/- € 100,-
succes!!!
Fedster
daarom een paar hulp veren om het achter iets stugger te maken bij zware belading.
gewoon bij "kwik Fit" +/- € 100,-
succes!!!
Fedster
-
- 5th Gear member
Hoi
Ligt hij met de hulpveren achter dan niet hoger dan standaard (natuurlijk zonder belading etc). Ik vindt dan niet mooi.
Maar je hevt gelijk, de eerste serie volvo's van voor 92 hebben slappe achterveren, de latere niet. Je kunt ook de veren verwisselen van nieuwe type naar oude
sloop 25 euro zoiets denk ik
Wim
Ligt hij met de hulpveren achter dan niet hoger dan standaard (natuurlijk zonder belading etc). Ik vindt dan niet mooi.
Maar je hevt gelijk, de eerste serie volvo's van voor 92 hebben slappe achterveren, de latere niet. Je kunt ook de veren verwisselen van nieuwe type naar oude
sloop 25 euro zoiets denk ik
Wim
- |FEDSTER|
- Starter
- Contacteer:
Neen bij mij bleef de stand van de auto het zelfde.
Maar ik zat met het zelfde probleem als jou en heb er dus om gevraagt dat ik mijn auto laag wil houden. en dat was geen probleem.
en ja die 400 series van '92 is de achter vering balle...
maar gelukkig geen last van mijne is van '94 met hulpveren voor mijn aanhanger.
Groetjes,
Fedster

Maar ik zat met het zelfde probleem als jou en heb er dus om gevraagt dat ik mijn auto laag wil houden. en dat was geen probleem.

en ja die 400 series van '92 is de achter vering balle...
maar gelukkig geen last van mijne is van '94 met hulpveren voor mijn aanhanger.

Groetjes,
Fedster
- AndorabLe
- 4th Gear member
- Contacteer:
De 440 van 1989 die ik heb gehad heb ik destijds ook hulpveren op laten monteren. Naderhand stond ie aan de achterkant wel een ruime 2 cm hoger. Maar ik heb er vrijwel nooit meer last van gehad dat ie in de schermen aanliep als ie achter zwaarder beladen was.
1995 480 GT Turbo
http://andorable.nl
http://andorable.nl