hallo.
ik heb een probleem met mijn volvo 940 gl.
hij geeft als die warm is een onregelmatig stationer.... en geeft backfire!!
gasklemhuis is al schoon gemaakt,
distrubutie en pollies staan allemaal op tijd,
ontsteking staat op standaart.
wat kan het probleem zijn...
mvg rob
backfire!!.....???
- Marc O.
- 5th Gear member
- Berichten: 1662
- Lid geworden op: 30.10.2005 - 10:06
- Locatie: Tilburg
Rijd je op LPG?
Hoe oud is je ontsteking (rotor en verdeler, bougiekabels, bougies)?
Hoe oud is je ontsteking (rotor en verdeler, bougiekabels, bougies)?
...The Nile isn't just a river in Africa....
854 2.5 20v (1995)
S60 D5 (2003)
V70 Classic 2.4 20v 170pk (1999)
S80 T6 (1998)
945 LPT (1998)
855 T-5 AT (1995)
V70 T5 MT (1999)
V70 R AT (1998)
744 GLE (1984, eigen Zweedse import)
V70 D5 AWD (2007, eigen Oostenrijkse import)
854 2.5 20v (1995)
S60 D5 (2003)
V70 Classic 2.4 20v 170pk (1999)
S80 T6 (1998)
945 LPT (1998)
855 T-5 AT (1995)
V70 T5 MT (1999)
V70 R AT (1998)
744 GLE (1984, eigen Zweedse import)
V70 D5 AWD (2007, eigen Oostenrijkse import)
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
- Berichten: 16549
- Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
- Locatie: Noord-Groningen
Heel toevallig een 2 ltr blok in de 940 op LPG?
In dat geval zou ik eens gaan denken aan een nieuwe kop anders zou er wel eens hetzelfde kunnen gebeuren als wat er ooit met de 940 met 2.0 blok van mijn vader gebeurde: Totaal opgefikt ten gevolge van backfire.
In dat geval zou ik eens gaan denken aan een nieuwe kop anders zou er wel eens hetzelfde kunnen gebeuren als wat er ooit met de 940 met 2.0 blok van mijn vader gebeurde: Totaal opgefikt ten gevolge van backfire.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
eerst de klepspeling is laten controleren,back fire wordt veroorzaakt door een te arm mengsel,bijv als de kleppen te strak staan..