Aanschaf Volvo S80 bij welke dealer

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
Wim Jansen
Starter

Hallo,

Mijn naam is Wim Jansen uit Den Haag. Ik heb een Volvo S80 gezien op de site van www.aarle.nl
De prijs is EUR. 18.600,= en de kilometerstand 166.792 km.
Eigenlijk vind ik dit nogal veel. Als zo'n wagen 230.000 gelopen heeft krijg je er dan nog wat voor terug?

Kent iemand deze dealer of weet iemand een goede dealer in de buurt van Den Haag. Mag best wel even rijden zijn.

Misschien moet ik deze vraag ergens anders stellen maar heb nog geen ervaring met dit soort topics en vragen.

Groet, Wim
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Van Aarle is geen Volvodealer, hij heeft doorgaans wel uitsluitend Volvo´s staan en het grootste deel met hogere kilometerstanden.
Een S80 D5 automaat vind je bij een dealer niet voor die prijs en al zeker niet met een mobilty-line.
Wat vind je trouwens (te) veel? de prijs of de kmstand?
Volvo for life
Wim Jansen
Starter

Bedankt voor deze snelle reactie. De kilometerstand vind ik nogal veel. Of is dat normaal voor zo'n wagen. Je raad dus een echte dealer aan, begrijp ik uit je mail.
menjo
7th Gear member

50000km per jaar is niet zo vreemd voor zo'n auto
NOS
7th Gear member

en dat zou de d5 toch wel aan moeten kunnen
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Wim Jansen schreef:Bedankt voor deze snelle reactie. De kilometerstand vind ik nogal veel. Of is dat normaal voor zo'n wagen. Je raad dus een echte dealer aan, begrijp ik uit je mail.
Je zult bij een dealer weer niet zo vaak een auto met die stand treffen, die worden vaak afgestoten naar b.v. van Aerle, of HJ Lange (in Noord Holland), de stand is wel vrij normaal voor een 4 jaar oude diesel en de prijs is helemaal niet zo gek.
verboon
1st Gear member

Koop al 10 jaar bij van Aarle ,heb inmiddels 5 volvo s bij hem gekocht,en tot nu toe erg tevreden.woon wel in de buurt dus de service is wat makkelijker.
standaard 6 maanden garantie en als er wat is word het zonder problemen gerepareerd.
rij nu in een s80 d5 2002 met 180.000 km op de teller
had hiervoor een v70 bi fuel gekocht op 162.000 km heb ik 2 jaar in gereden totaal 100.000 km totale reparatie kosten 100 euro ,een stabilisator stang ,en een wiel lager.
laat wel iedere 15.000 km de beurten stipt uitvoeren .
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”