Beste allen,
Dit is mijn eerste bericht op het forum. Ik volg het forum al een tijdje en zie veel enthousiaste berichten heen en weer gaan. Vroeger plaatste of reageerde ik nog wel eens op Volvospy.com maar dat forum is (vrijwel) ter ziele.
In 1983 heb ik mijn eerste (gebruikte) Volvo 343 (bj 1979) aanschaft, in 1988 een nieuwe 360 inj, daar heb ik ruim 13 jaar en 279k km zonder enige motorstoring mee gereden (zelfs bij -28 gr C in Finland) en sinds 2001 rijd ik in een S60 2.4 (140 pk).
Mijn Volvo geschiedenis gaat eigenlijk terug tot 1978. Sinds die tijd heb ik Zweedse vriendjes in Göteborg waarvan hij werkzaam was bij Volvo. Zo heb ik in de jaren 80 op de Torslanda testbaan (het oude vliegveld) in een toen nieuwe 760 turbo mogen rijden.
En dan nu mijn eerste vraag op het forum; hoop dat een van jullie antwoord weet:
Sinds enige tijd gaat het radiovolume (HU 603) bij een nieuwsuitzending niet meer naar de vooraf ingestelde stand. Het "news" ikoontje brandt, ik heb het radiovolume tijdens de nieuwsuitzending hard gezet, maar niets helpt.
groet en vast dank voor jullie reacties,
Ab S
Radiovolume nieuwsuitzending
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
:oops: Nooit geweten dat de HU 603 die RDS optie heeft. Ik zal de gebruiksaanwijzing eens gaan lezen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant