heb 't zelfde ook ! eerst vertrouwen opbouwen in 't begin !!
je weet toch maar nooit.....met zo'n verse

maar heb er nu zo'n 10.000 km probleemloos mee rond-gestuurd !
hij is in orde............................
Zo, straks maar even kijken of ik die rubberen dingen nog om de veer zie zitten, dat zou wel een wat goedkopere oplossing zijn dan ik dacht... zitten ze er achter ook op dat je weet?Oceanracer schreef:Niet gelijk het ergste denken. Dit kan het ook zijn: >> klik <<
Nou, even gekeken, maar ik zie gewoon dun rubber ertussen zitten, dus die eenvoudige oplossing is het niet... (ik vond het ook al zo "duur " klinken) :oops:Quota schreef:Zo, straks maar even kijken of ik die rubberen dingen nog om de veer zie zitten, dat zou wel een wat goedkopere oplossing zijn dan ik dacht... zitten ze er achter ook op dat je weet?Oceanracer schreef:Niet gelijk het ergste denken. Dit kan het ook zijn: >> klik <<
straks rij je met een nieuweQuota schreef:We zullen het zien, ik neem gewoon een lijstje met mogelijke punten mee:
* Draagarmen
* Stuurkogels
* Spoorstang
* Stuurstang
* Stabilisatorstang
Nou, ik ga er niet vanuit dat ze alles gaan vervangen. zitten er nog items tussen waarvan jullie zeggen "daar zou ik niet al te lang mee doorrijden"? Ik moet nog een weekje mobiel zijn, maar ga toch liever met de V70 dan met de V40, of ben ik dan stom bezig?Philken schreef:straks rij je met een nieuweQuota schreef:We zullen het zien, ik neem gewoon een lijstje met mogelijke punten mee:
* Draagarmen
* Stuurkogels
* Spoorstang
* Stuurstang
* Stabilisatorstang
Bij de voorwielen kan ik zo niets zien aan de veren, bij de achterwielen is het een lastiger verhaal omdat die zo goed verstopt zitten, maar ook daar zie niets bijzonders. Wel lijkt de uitlaat achter voor de achterste demper ietwat scheef in een beugel te hangen, kan dat het ook zijn?black smoke schreef:kijk is bij de wielen (wielkast)
't fenomeen wat je beschrijft, lijkt me wel eens van 'n
gebroken veer te kunnen zijn !