Tankdopklep (Volvo S60 2001)

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Battlecruiser
8th Gear member

Ik denk dat je de werkgelegenheid op een eerlijker manier steunt door aan de dealer te betalen dan aan goededoelbedrijven: een monteur verdient op een eerlijker manier zijn brood dan de meeste goede doel managers.

Maar om op je vraag terug te komen: nee, alleen de dealer kan dat met software. Of een illegale software-sleutelaar, maar dat is geen goed doel.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
kuupertie
4th Gear member

Ik bedoel dat dealers/autobedrijven proberen klanten van hun afhankelijk te maken. Dit leidt tot consolidatie....en dat leidt weer tot niets goeds. Gaat ten koste van de concurrentiepositie van de kleinere allround monteurs. Boeven zijn het met de hoge uurlonen die ongetwijfeld nodig zijn omdat het allemaal wat moet lijken en omdat er drie verkopers staan te lamballen. Maar goed.....dan maar plakband.

Goede doelen managers mogen van mij een goed salaris hebben indien ze de organisatie goed leiden en de daarbij behorende doelstelling halen. Indien men bij goede doelen minder salaris zou krijgen dan in de commerciele sector......zou het niet goed gaan met het management niveau van de goede doelen.

Tank klepje
Ford Mustang 1965 289ci V8
Volvo V70 D5 AWD 2009
Peugeot Partner
Honda VTR SP1
Honda XL700 Transalp
TM250
RicoK
3rd Gear member

Max schreef:even bij de dealer langs
Ik ben vorige week bij de dealer langsgegaan voor het herstellen van een aantal punten onder garantie. Ik heb hierbij tevens verzocht de in deze topic besproken delay aan te passen.

Wel nu, mijn dealer, Jacob schaap in Lelystad, meldde mij dat het niet mogelijk is deze delay aan te passen!

Ik haalde hierbij aan dat de klep dus door de borstels en/of de droger is te openen. Mijn dealer gaf mij aan dat veel wasstraten hierop voorbereid zouden zijn en de tankdopklep middels een zuignap afsluiten.

Ik baal hier wel van.
Volvo S60 2.4 170 PK Edition 02-2001 - Ash Gold Metallic - HU-603 - GROM-audio - 16"; Mimas zomer en 16"; Mimas winter
kuupertie
4th Gear member

Nogmaals...dealers zijn boeven. Waarschijnlijk hebben ze deze aanpassing nog nooit gedaan en willen ze geen tijd investeren om het uit te vinden. Vandaag was er bij 3FM toevallig nog een topic over de onbetrouwbaarheid van autodealers. Ongelofelijk veel reacties op gekomen.
Ford Mustang 1965 289ci V8
Volvo V70 D5 AWD 2009
Peugeot Partner
Honda VTR SP1
Honda XL700 Transalp
TM250
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”