
Dat je er een hele tijd rijplezier aan mag beleven.
Nee, ga hem niet verkopenV70/2.4D/2003 schreef:Fijn voor je Leandres......ga je hem nu dan eindelijk wél verkopen?![]()
Dat je er een hele tijd rijplezier aan mag beleven.
Ik heb voor de carburateur 100 euro betaald en voor het inlaatspruitstuk 50 euro. Verder is er op mijn verzoek een nieuwe naald en sproeierbus in geplaatst, tezamen 50 euro.FRED740 schreef:Leandres,
Zelf een 740 Sedan van 1986 ook met een b230k met pierburg carberateur
Verhaal van Opa''s 740 gelezen.
Heb bijna het zelfde verhaal , alleen dan niet van een opa maar gewoon van een particulier gekocht .
Vooral het laaste stukje bij Carlo in Gemert sprak mij wel zeer aan.
Zie daar dat jouw spruitstuk + carberateur verwisseld is voor die van een 240
Wat gaat zoiets ongeveer kosten , dan hoef ik op dit moment ook niet verder te gaan zoeken en kan Carlo het misschien ook zo oplossen
Fred
Waarom is dat raar? Voor mij is dit zeker geen simpele operatie omdat ik gezien heb wat de orginele Volvo garage aan het stuntelen is geweest met het carburateur systeem. Wanneer je telkens naar een, naar eigen zeggen, professionele garage gaat en die krijgen dat niet voor elkaar word je wel sceptisch van 'vakmensen' die zeggen dat ze het wel 'ff' oplossen.v700r schreef:Wel een beetje raar om naar Carlo Schmidt te rijden voor zoiets simpels maar dat is mijn mening omdat ik, en daarin ben ik zéker niet de enige, geen hoge pet op heb van dat bedrijf en dan gaat het vooral over z'n prijzen en afleveren van auto's. Maar goed jij bent blij Leandres en daar gaat het om tenslotte!!
Zelf doen, en bij een gasinbouwer laten controleren en keuren / af laten melden.Leandres schreef:Het is toch de bedoeling de auto op korte termijn op gas te zetten. De huidige benzine prijzen zijn niet mooi meer!
Ik heb een offerte liggen van 1295 EUR. Dit heb ik kort besproken met Schmidt, deze antwoorden hierop dat deze prijs veel te hoog is en dat het met 800 EUR ook zeer goed betaald is.
Iemand tips voor een goede gas inbouwer welke ook nog eens normale prijzen hanteert?
41/54x100%=75,9 % komt dus dicht in de buurt van 80% vulling. Kan dus niet 100% gevuld heeft te maken met veiligheids overwegingen (valt onder de stoomwet)Leandres schreef:Kan iemand de inhoud van de brandstoftank bevestigen?? Zojuist heb ik getankt omdat de tankmeter tussen een kwart en het rooie gedeelte stond en toch ging er, slechts, 41 liter in. Volgens verschillende informatie lees ik dat de inhoud 54L zou moeten zijn??
Dat betekent dat er nog 13 liter in de tank zou moeten zitten? Gezien de meter zou die verhouding niet kloppen, of de inhoud van de tank is minder dan 54 liter.