Onze 440 begint al meer op een kart te lijken. Hiermee doel ik op de vering. Ik heb het idee dat de achtervering op is. Als ik de auto aan de achterzijde naar beneden druk, gaat dat maar voor een klein stukje. M.a.w het lijkt er op dat de veerweg erg klein. Nu weet ik niet meer hier hoever de veerweg was toen ik hem kocht. Is dit een bekend verschijnsel?? De auto hangt op zich niet in de spatborden, echter het rij comfort is wat minder.
Wat te doen, naar de sloop of nieuwe ??
Nagenoeg geen vering meer
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Welkom alhier.
De informatie de je geeft is te weinig voor een oordeel. Steek je hoofd eens in de wielkasten en kijk naar de veren en schokdempers. Is dat een beeld van olielekkage en afgebroken veren: of nieuwe of de auto naar de sloop.
De lokale garagist zal dat oordeel zelfs binnen twee minuten kunnen vellen.
De informatie de je geeft is te weinig voor een oordeel. Steek je hoofd eens in de wielkasten en kijk naar de veren en schokdempers. Is dat een beeld van olielekkage en afgebroken veren: of nieuwe of de auto naar de sloop.
De lokale garagist zal dat oordeel zelfs binnen twee minuten kunnen vellen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Doeke Dobma
- 5th Gear member
Naar de sloop. Veel bezoekers van deze site zijn je al voor gegaan.
'Auto is afgekeurd op gebroken veer rechts voor. Heb besloten de auto maar naar de sloop te brengen'.
Trouwens, de 440 is nieuw niet meer te koop, dus een nieuwe gaat je niet lukken.
'Auto is afgekeurd op gebroken veer rechts voor. Heb besloten de auto maar naar de sloop te brengen'.
Trouwens, de 440 is nieuw niet meer te koop, dus een nieuwe gaat je niet lukken.
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad