Ik heb een wit kabeltje in mijn armsteun zitten die bestemd is voor een iPod.
Nu heb ik een iPod classic 160GB gekocht en de stekker en iPod kennen elkaar want in het display van de iPod komt te staan"Volvo for Life".
Alleen geen muziek....
Zit er op de HU650 advance een menu die de iPod door moet laten?
Voordat de RTFM binnen komen, die heb ik gelezen maar er staat niets in over iPods.
Dan nog maar ongevraagd een 2e tip. Hij ziet iedere playlist als 1 cd. Als ik het me goed herinner worden automatisch alle opgeslagen nummers als cd 10 aangemerkt. Je kan dus 9 playlists aanmaken op je iPod (meer herkent hij er niet).
Oke, wederom dank.
Het maakt mij niet uit dat hij er maar 9 herkend, ik ben al lang blij dat de cd's niet meer door de auto zwerfen terwijl ik toch uuuuuuren muziek bij mij heb.
Als extra bonus gisteren een CD van Chicago terug gevonden, die ik zeker 8 jaar kwijt was, direct maar op de iPod gezet.
@blastaway: Dat kabeltje hoort bij de Volvo iPod connector. In mijn V70 (2006) was dat een apparaatje dat links achter in de bagageruimte (achter de bekleding) was gemonteerd.
Kost een paar honderd euro om in te laten bouwen.
Als alternatief kun je kijken naar de iMiv van Volvotech. Die kan volgens mij meer, en kost minder.
Volvo levert geen adapters meer (voor HU radio's) , dus geen witte kabels meer in de auto!
Even een mail met je auto gegevens en we kunnen je laten weten wat je kunt in je auto.
Ik(nouhjaah mijn vrouw)ben/is erachter dat onze iPod op alfabetische volgorde de nummers afspeelt van titel welteverstaan.
Op het moment van schakelen springt de CD charger van de radio op 10 en daar staan 31 nummers op die worden afgespeelt.
Vanwege grote diversiteit aan muziek kan het zijn dat we heerlijk rustig voort draven op Jazz van Chris Botti om daarna getrakteerd te worden op een gitaarsolo van John Mayer.
Moet ik de volgorde van de nummers zoeken in de iPod of in de aansturing van de radio?
Iemand een idee?
Edit ik ben er inmiddels achter.
Ipv alle albums te selecteren waarbij hij van elke artiest op volgorde van alfabet titels pakt, had ik gewoon artiest moeten selecteren daarbij speelt hij gewoon het hele album van desbetreffende artiest af.
Het leven kan soms zooo simpel zijn #-o