Conslusie is dat de ventilator en de klimatecontrol (computer in de middenconsol onder de radio) vervangen dienen te worden.
Is dit te doen door dit uit een sloop auto te halen en deze over te plaatsen?
Kan dit 1 op 1 overgezet worden? Wat zijn de aandachtspunten bij het overzetten?
Heeft hier iemand ervaring mee?
aanjager, ventilator of aansturing verwarming stuk?
- Oceanracer
- Geartronic member
Die ECC heb je waarschijnlijk zelf naar de vernieling geholpen door niet de accu los te koppelen. Ventilator kan natuurlijk gewoon kapot zijn geweest.
Die ventilator kan gewoon worden overgezet, die ECC moet overeenkomen met het precieze modeljaar van jouw auto en gelijke uitvoering. Let daarbij ook op de recirculatiestand. Daar zijn twee soorten van.
En uiteraard niets aan- of afkoppelen met de accu nog aangesloten!
Die ventilator kan gewoon worden overgezet, die ECC moet overeenkomen met het precieze modeljaar van jouw auto en gelijke uitvoering. Let daarbij ook op de recirculatiestand. Daar zijn twee soorten van.
En uiteraard niets aan- of afkoppelen met de accu nog aangesloten!
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- Rippie V70
- 5th Gear member
Wat is eigenlijk de reden dat je ECC er niet tegenkan als de stekker wordt verwijderd zonder dat de accu is losgekoppeld?
Het is dat ik het nu weet, maar bij her inbouwen van m'n parrot heb ik blijkbaar veel geluk gehad......
Het is dat ik het nu weet, maar bij her inbouwen van m'n parrot heb ik blijkbaar veel geluk gehad......
V70 D3 Kinetic MY2013 = 484 seashell metallic = 17" Pandora
V70 2.4D Kinetic MY2005 = Cedar Green pearl =Musca+winter =Sirius+Zomer= park assist =
V70 2.4D Kinetic MY2005 = Cedar Green pearl =Musca+winter =Sirius+Zomer= park assist =
- wim998nl
- 2nd Gear member
Ik begrijp dat ook niet, bij contact uit is hij spanningloos na 2 minuten.
Ik heb hem ook al verschijnende keren al losgehad.
Kan iemand dit dan verklaren? :dontknow:
Ik heb hem ook al verschijnende keren al losgehad.
Kan iemand dit dan verklaren? :dontknow:
v70 ---november 2002 automaat 310000km
mvg Wim Butter
mvg Wim Butter
- Oceanracer
- Geartronic member
Bij ALLE werkzaamheden aan de ECC en radio wordt door Volvo voorgeschreven om de accu los te koppelen. Het zal wel een reden hebben, maar die staat er nooit bij. Dat het goed kan gaan, blijkt wel uit jouw situatie, maar dat het mis kan gaan is hier ook geregeld te lezen. Een gewaarschuwd mens...
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
- Bigdog
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Er staan meerdere nummers op, t.w.,Die ventilator kan gewoon worden overgezet, die ECC moet overeenkomen met het precieze modeljaar van jouw auto en gelijke uitvoering. Let daarbij ook op de recirculatiestand. Daar zijn twee soorten van.
- Achterop het paneel in het zwart
- Achteop het paneel op de blauwe sticker
- Achter de knop van de stc (, dus op de print zelf )
En dan nog de vraag, is deze softwarematig te benaderen.....