kleur vooras

Dus niet Amazone, zoals veel gezegd wordt.
Plaats reactie
Berrie
2nd Gear member
Berichten: 238
Lid geworden op: 09.08.2009 - 18:16
Locatie: Dronten

Ik ben een witte, kleurnr 79, amazon aan het restaureren. Nu is mijn vraag: welke kleur heeft van origine de vooras? (zonder de draagarmen)
Is het dezelfde kleur wit als de carosserie?

Tevens heb ik nog een vraag: wat voor een soort draad wordt er gebruikt op de bouten van het motorblok? Het lijkt wel gewoon metrisch maar een simpele metrische vervanger past er niet in.

mvrgr,
Berrie
Volvo V70 D3 geartronic summum my 2015, black saphire metallic, schuif/kanteldak, standkachel, 18" sleipner velgen, Blis etc........
Gebruikersavatar
Iroll
6th Gear member
Berichten: 4440
Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
Locatie: Zeist

Normaal gesproken zijn de voorassen grijs maar er zijn ook exemplaren in carrosserie kleur van de lopende band gekomen.
Tevens heb ik nog een vraag: wat voor een soort draad wordt er gebruikt op de bouten van het motorblok? Het lijkt wel gewoon metrisch maar een simpele metrische vervanger past er niet in.
Het meest gebruikt is de engelse maat UNF, de grotere bouten met grof schroefdraad hebben UNC. Je hebt dus ook inch sleutels nodig.
Hier kan je oa setjes unf en unc bestellen
Berrie
2nd Gear member
Berichten: 238
Lid geworden op: 09.08.2009 - 18:16
Locatie: Dronten

Dank je voor de snelle reactie. Weet je misschien ook het kleurnr van dat grijs?

mvrgr,
Berrie
Volvo V70 D3 geartronic summum my 2015, black saphire metallic, schuif/kanteldak, standkachel, 18" sleipner velgen, Blis etc........
Gebruikersavatar
Iroll
6th Gear member
Berichten: 4440
Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
Locatie: Zeist

Mail/bel die vraag even naar Dries Bakkenes van de site waarnaar ik linkte. Die geeft je zo het antwoord en heeft ws ook de verf.
Plaats reactie

Terug naar “De Amazon”