minpuntje

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
ChickenS40
2nd Gear member

Ondanks de paar kleine dingetjes die ik aan mn auto had (afslaan en krakend geluid bij mn ophanging achter), welke beiden verholpen zijn vind ik dat mn auto nog 1 minpuntje heeft. Dat is die antenne achterop aan de zijkant, ik wil eigenlijk zo'n mooi zwart sprietje op m'n dak, maar dan zit ik weer met een gat aan de zijkant.
Wat is nou wijsheid, ......... zo laten of .....?

Wie weet een mooie oplossing?? (niet te duur) :?:
PhaseI S40 2.0 T '98 160PK
TheCrewBroer
1st Gear member

Lekker zo laten, op het dak is ook niet alles hoor.
Bij mij moet het rubber van de antennen vervangen worden..zwarte auto wordt daar lekker heet en het rubber bezwijkt.

Bovendien zit je met een gat aan de zijkant kan allemaal op gelost worden alleen een beetje zonden van je zuur verdiende centjes lijkt me.
:glasses5:
:laughing6: I Have a big smile with my VolVo
joost
7th Gear member

Sommige dingen kun je beter laten zitten, dit is zo´n ding. Verplaats je hem naar je dak, blijf je zitten met een gat. Daar komt dan weer zo´n doppie in en ... tja dat ziet er toch ook weer niet uit, of wel? Doe je het goed, maak je het gat dicht (plamuren, spuiten en zo...). Maar of die kosten opwegen tegen de zware last om tegen die antenne daar aan te kijken? Ik denk het niet.

Is het een automatische? (komt omhoog als de radio speelt) Als dat niet zo is, kun je daar mischien aan denken. Die kosten verhouden zich meer tot het uiteindelijke resultaat.

Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
ChickenS40
2nd Gear member

Is inderdaad ook wel een idee, zal is wat rondneuzen voor een automatische antenne, goed idee.

En met dat gat zat ik dus ook al in m'n maag, is wel een kostenkwestie om dat mooi weg te krijgen. :?
PhaseI S40 2.0 T '98 160PK
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

ChickenS40 schreef:Is inderdaad ook wel een idee, zal is wat rondneuzen voor een automatische antenne, goed idee.

En met dat gat zat ik dus ook al in m'n maag, is wel een kostenkwestie om dat mooi weg te krijgen. :?
Af fabriek zat er een gat met een rubber doppie, dichtlassen tast de originaliteit aan :lol: .
Denniskl
5th Gear member

Ik heb ook een elektrische antenne.
En das toch wel makkelijk hoor.
Zeker als je eens in Amsterdam staat, en dat gebeurt nog al eens.
En het heeft toch wat... iets meer luxe.
Kost wel wat (origineel ongeveer 150 euro) maar dan heb je wel wat...
En je hoeft ook geen kabels/stekkers meer te veranderen.
Gewoon de bekleding even opzij, manuele antenne verwijderen,
elektrische er in, stekkers aansluiten en klaar.

Even wat anders:
Toch had het wel makkelijk geweest als ze ook elektrisch inklapbare spiegels hadden voor deze S/V40. :?
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”