Ze zitten onder een 440 1.8i van 1997 (B18U)

Ja idd, ze hangen achter de voorbumper.jochemvolvo schreef:Hugo-amstelveen, ze hangen aan de voorkant bij je bumper? wellicht voor de mistlampen als je deze nog niet hebt?
@Shockwave, dat is waarschijnlijk voor koplampwissers
Idd, die heb ik al. Ook koplampwissers. Dus ik snap niet waar ze van zijn.maar die heeft shockwave toch al???
Inderdaad, die kunnen het niet zijn. En dat zijn ook andere stekkers.En de bedrading voor evt koplamp wissers liggen boven in
2e claxon? Ok dan. De eerste claxon is geeneens aangeslotenRamon&Ramon schreef:is voor een tweede claxon..
Doeke Dobma schreef:Dat blauwe ding is een temperatuursensor. Heb je soms zo'n cassettehouder met temperatuurmeter?
Sjeng schreef:Hugo Amstelveen,
Geef eens de kleuren door van de bedrading.Ik ben n.l. bezig met de schema's na te pluizen voor mijn eigen "probleempje". En ik heb ook ontdekt dat er enige veranderingen hebben plaats gevonden in de bedrading in de loop der jaren van de volvoproductie. Weliswaar kleine veranderingen, maar toch.Dus misschien kan ik je helpen
Heb je nu maar één claxon dan kan deze kabel idd voor de tweede zijn.Je kan dit ook simpel uitproberen door de stekkers te wisselen!
Maar de foto van de koeler?Wat wil je daar van weten?
Jon
Dat is het dus inderdaad. De temperatuurvoeler en automatisch hangt daar een draad aan.Dat blauwe ding is een temperatuursensor