Met die nutteloze discussie ook altijd...
Vwb drempels ben ik het met je eens, maar dat is dan ook alles. Als ik in de file achter een andere auto rijdt en ik geef gas (waardoor de kont omlaag gaat) dan blijft de streep van het licht strak op het zelfde punt gefocussed, die automatische hoogteverstelling is werkelijk perfect.MartenS40 schreef:In dat geval ben je ook tegen standaard xenon? Die automatische hoogteverstelling houdt ook echt de drempels niet bij...
Het goeie nieuws Asta is dat enkel dit topic zoveel emotie en tegengestelde meningen losmaakt. Verder is het gelukkig één gezellige boel hier! Heb wel eens op een Audi of BMW forum iets gezocht, maar daar gaat het écht alleen maar over tunen en 19 inch velgenasta schreef: Maar ga zo door mannen, het forum is met jullie "opbouwende" kritiek een stuk prettiger geworden de afgelopen tijd!
Ik vraag me werkelijk waar af of ik er wel goed aan gedaan heb weer terug te komen en alles uit de kast heb getrokken om een leuke dag te organiseren voor een stel echte liefhebbers.
En daar zitten ze dan weer te streven om allemaal xenon in te bouwen, liefst zo blauw mogelijk en zo hoog mogelijk afgesteld :phans98 schreef:Het goeie nieuws Asta is dat enkel dit topic zoveel emotie en tegengestelde meningen losmaakt. Verder is het gelukkig één gezellige boel hier! Heb wel eens op een Audi of BMW forum iets gezocht, maar daar gaat het écht alleen maar over tunen en 19 inch velgen
Klopt, hier MOET je hoogteregeling en koplampwas-installatie hebben bij Xenon. Ongeacht bouwjaar van de wagen.Oceanracer schreef:Zou het niet zo kunnen zijn dat er in België weer andere regels gelden dan hier in de Lage Landen?
Pak er de rest van de keuring ook bij dan, 't zal rap wat minder zijnOceanracer schreef:Hmmm, kunnen ze hier in Nederland dus nog wat van leren...
ewing schreef:Ziet er mooi uit. De standaard halogeen verlichting voldoet inderdaad niet. Ik heb daarom zelf ook twee jaar geleden al xenon ingebouwd, maar dan een iets goedkoper setje en 6000K. Alhoewel ik ook wel tevreden ben, heb ik toch het idee dat jouw Pilot Xenon set meer licht geeft.
Ik heb net 2000km op de autobahn gezeten, toch het mekka van xenon en na bij Bottrop de 31 opgedraaid te zijn kwamen daar ook de eerste wannabe's NLers ons achterop.945i schreef:Hoe je het ook wendt of keert, zelfs na de "prachtige" reactie van plofkop.. Het blijft rommel die voor irritatie en verblinding bij overige weggebruikers zorgt.
Evenals verkeerd afgestelde halogeen verlichting trouwens.