Cruise control

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Kanarie
Starter
Contacteer:

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of heeft iemand ervaring met een kapotte cruise control?
Ik heb een V40 uit 2000 (nieuwe type) en de cruise control is stuk. Volgens de computer is alles oké, maar het werkt niet. Ook de gagarage is al drie dagen aan het zoeken geweest. Maandag op vakantie en dan geen CC! Balen.

Gr.
marissen
3rd Gear member

Hoor je de vacuumpomp nog?? (deze zit tegen het schutbord achter de veerpoot aan de betuurderszijde.) Meestal hoor je deze even zacht ratelen als de gewenste snelheid wordt ingesteld. Je voelt dan ook het gaspedaal bewegen. Het verwisselen van deze vucuumunit is heel simpel, dusdat mag het probleem niet gaan worden.
Happy V40 1.8 Bi-Fuel Driver
440GL
4th Gear member

Zouden jullie een foto willen plaatsen van het vacuumpompje van een v40 ik heb hier nl een 480 met een kapotte cruise control en wellicht is een vacuumpompje van een s/v40 hetzelfde en ik denk dat die wat makkelijker te vinden zijn 2ehands.

bij voorbaat dank!
menjo
7th Gear member

440GL schreef:Zouden jullie een foto willen plaatsen van het vacuumpompje van een v40 ik heb hier nl een 480 met een kapotte cruise control en wellicht is een vacuumpompje van een s/v40 hetzelfde en ik denk dat die wat makkelijker te vinden zijn 2ehands.

bij voorbaat dank!
Aan de plaatjes in Vadis te zien zijn ze inderdaad exact hetzelfde.
440GL
4th Gear member

o kijk daar heb ik wat aan bedankt.

ik moet toch ook maar een keertje vadis hebben met 2 volvos met veel werk.

mvg
Kanarie
Starter
Contacteer:

In het begin weigerde hij af en toe en hoorde ik de pomp nog wel. Nu helemaal niets meer. Maar afijn morgen vertrekken we richting Zweden, dus zal het zonder CC zijn. Bedankt in ieder geval voor de reactie en na mijn vakantie zal ik me verder voorstellen op dit forum.
V50 2.4 momentum
V40 2.0T geel
V40 1.8
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”