Mocht je naast je autosleutel nog meerdere sleutels aan dezelfde bos hebben hangen en ben je het geratel onder het rijden zat, kun je de autosleutel na het starten gewoon uit de gleuf trekken.
Je kunt ook de sleutel insteken en daarna weer uittrekken en dan pas starten. De sleutel hoeft slechts eenmaal contact te hebben gemaakt met de gleuf.
Bovenstaande kan bij alle XC60 vanaf kalenderweek 46-2010; ook zonder pcc.
je kunt ook het alu-sleuteltje eruit trekken en die met de rest van de bos aan de kant leggen. Of de rest van de bos aan een andere hanger doen, het is nooit goed geweest om kilo's sleutels aan je contactslot te hebben hangen
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
volgens mij trekt ie 'm ook vast, alleen bij de S60/V60 kun je 'm er misschien uithalen. En dan misschien ook bij de XC60 met Sensus. Maar helemaal goed zal het denk ik niet zijn. Tis niet zo bedoeld in ieder geval
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
zoals geschreven werkt het allen bij voertuigen vanaf kalenderweek 46, dus met sensus.
Het is er ook voor bedoeld. Het is een extra veiligheidsfeature welke in Amerika tegen "Carjacking" is ingebouwd. Nadat de bestuurder de sleutel uit de gleuf heeft getrokken om aan de overvaller te geven heeft hij of zij nog altijd de kans om weg te rijden!