Gisterenavond zag ik een knopje naast dat van de "stc" een wagentje met een geluidsgolf erin. Als ik erop duwde zei men BC "guard beperkt zie handleiding" als ik er nog is op duwde zei de bc "guard volledig".
een raar feit is na dat de volvo dit zei stapte ik uit had de sleutel in men handen en van het moment dat ik de deur toedeed was de wagen automatisch vergrendeld, zonder op het knopje te duwen van de remote.
Nu wat is dat volvo guard ding en wat wil dat allemaal zeggen? Misschien domme vraag maar de volvo kwam zonder gebruiksaanwijzing :oops: ...
Volvo alarm?
- EVV
- 5th Gear member
volvo guard is het alarm, en die knop schakelt normaal de interieur sensor uit. Zonder alarm zorgt die knop er voor dat de death lock niet ingeschakeld wordt en de deuren dus van binnen geopend kunnen worden als de auto met de afstandbediening afgesloten wordt. Vooral nuttig als er een huisdier of een persoon wordt achtergelaten in de auto. Als je wilt weten of je een interieur sensor hebt moet je het kunststof plaatje in je plafond even loshalen, als daar een kastje in zit heb je hem, anders niet