Tis alweer even geleden, maar volgens mij zegt niemand dat een 940/740 niet goed is

Het was meer het dilemma of het rendabel was deze auto in te ruilen of niet (omdat je met een 'nieuwe' auto toch ook niet weet wat er in het verleden mee is gedaan). Inmiddels is gebleken dat we de juiste keuze hebben gemaakt door de s40 te houden. APK-gekeurd en een beurt gehad, 550 euro kwijt door draagarmen die vervangen moesten worden (wat we al wisten, kosten vielen reuze mee). Dat hadden we qua kosten nooit kunnen evenaren door een andere auto te gaan ruilen. Ik bedoel, XC70 is ook erg leuk, maar financieel was dat toch een flink stuk hoger uitgevallen
Ik heb geen moeite met schakelen, maar ik vind het gewoon irritant, zelfs bij het lessen al

Dan ga ik met een automaat denk ik gewoon meer rijplezier beleven. Kwestie van smaak, zullen we maar zeggen

Net als dat vierkant/afgerond autootje een kwestie van smaak is. Al geef ik eerlijk toe dat mijn afkeer (voor zover je het zo kunt noemen) jegens vierkante volvo's begint af te nemen