veerpoten

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dimmes960
2nd Gear member
Berichten: 61
Lid geworden op: 25.06.2008 - 19:04

Hallo,

Ik heb van t weekend mijn schokbrekers vervangen. Nu wil het feit dat er ruimte zit tussen het rubber boven het top lager en het toplager. Is dit normaal? en moet de kruismoer die onder rubber zit, helemaal aangedraaid worden?

Ik hoor graag van jullie
Gebruikersavatar
FrankS60
5th Gear member
Berichten: 1838
Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
Locatie: Gelderland

Dit gaat over een S60 T5 uit de serie 2000-2004 :wink:
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
Gebruikersavatar
edraket
7th Gear member
Berichten: 8634
Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
Locatie: Haarlemmermeer

Inderdaad, wat voor auto gaat het over?
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85

V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
Gebruikersavatar
FrankS60
5th Gear member
Berichten: 1838
Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
Locatie: Gelderland

Nou die dus! Ik ken Dimmes :wink:
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
Gebruikersavatar
Johan s60
6th Gear member
Berichten: 2812
Lid geworden op: 23.12.2006 - 16:36

Die moer moet helemaal aan en vast, die ruimte is normaal.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
S60 2.4 Drivers Edition AT + standkachel
Ramon&Ramon
7th Gear member
Berichten: 9965
Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
Locatie: Utrecht en Omstreken

en die onderste moer ook,anders gaat de boel beetje rammelen.
Gebruikersavatar
Johan s60
6th Gear member
Berichten: 2812
Lid geworden op: 23.12.2006 - 16:36

Ik bedoelde ook die kruismoer, deze moet met 70 NM vast en zo ook de bovenste moer, de drie kleinere moeren moeten met 25 NM vast (aldus vadis)
S60 2.4 Drivers Edition AT + standkachel
M@rcel
6th Gear member
Berichten: 4457
Lid geworden op: 19.03.2009 - 13:07

Als je nou geen momentsleutel hebt, dan kun je ze ook gewoon vastdraaien tot de zaak afbreekt en dan een halve slag terug.

:drinking: :drinking:
Gebruikersavatar
Dimmes960
2nd Gear member
Berichten: 61
Lid geworden op: 25.06.2008 - 19:04

Okee bedankt.
rjb
2nd Gear member
Berichten: 99
Lid geworden op: 26.07.2010 - 22:14

M@rcel: Je hebt wel humor! Houden zo.
Volvo S60 2004, 2.4D, VDO/RTI navigatie, WiFi onboard, 803 premium sound, achteruitrijcam, Parrot Mki9200.
Saab 93 TiD 2000
Saab 93 2.0 1998
Saab 9000 CD 1998
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”