Citaat van de website van De Beemd:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: wij zijn trots op het feit dat u Volvo rijdt. En natuurlijk ook dat u er voor kiest om het onderhoud door ons te laten verrichten. Dit waarderen wij enorm, daarom bieden wij u graag de Volvo Card aan waarmee u recht heeft op de privileges van het Volvo Card programma.
Welke privilege heeft u als Volvo card houder?
U heeft recht op Volvo assistance, leuke aanbiedingen van Volvo en u ontvangt het Volvo magazine LIV.
Wanneer heeft u recht op een Volvo card?
* Als u in het bezit bent of berijder bent van een Volvo jonger dan 4 jaar.
* Als uw auto ouder is dan 3 jaar en jonger dan 10 jaar en de auto krijgt het jaarlijkse onderhoud bij een officiële Volvo dealer dan heeft u recht op de Volvo Card / assistance.
* Als uw Volvo 10 jaar en ouder is mogelijk om de Volvo Card te behouden en kost 35 euro per jaar. Binnen De Beemd Groep betalen wij deze 35 euro voor u als loyale klant.
Wat te doen bij pech of als u Volvo assistance nodig heeft.
Als u in het bezit bent van een geldige Volvo Card heeft u recht op Volvo assistance in binnen en buitenland, 24 uur per dag. U dient het nummer te draaien op de achterzijde van de Volvo Card van Volvo assistance (0800-865862277). Volvo assistance schakelt, afhankelijk van de situatie, de dichtstbijzijnde dealer of de ANWB wegenwacht of een andere zuster organisatie in het buitenland in. Volvo assistance helpt u dus bij pech, niet bij schade, dan dient u de verzekeringsmaatschappij in te schakelen.
Volvo Card met Premiumpakket.
Wilt u extra dekking hebben dan is het mogelijk om een premiumpakket te nemen. Dit pakket kan worden aangevraagd voor Volvo’s tot en met 10 jaar oud. U ontvangt dan een 2e Card. De looptijd van het Premiumpakket hoeft niet gelijk te zijn van de Volvo Card, maar als de Volvo Card niet meer geldig is, is ook het Premiumpakket niet meer geldig. Het Premiumpakket dient elk jaar opnieuw te worden aangevraagd. De kosten voor het Premiumpakket is 60 euro p.j.
Overigens is op de site van Volvocars die 10 jaar nergens meer terug te vinden, dus ik denk dat dit per 1 januari dan ook is komen te vervallen.
Citaat Volvocars:
Wat houdt Volvo Assistance precies in?
Volvo Assistance is een extra service van Volvo die hulp biedt bij pech onderweg in Nederland en de andere Europese landen. Met elke nieuw afgeleverde Volvo heeft u gedurende 3 jaar gratis Volvo Assistance. Na deze periode wordt Volvo Assistance kosteloos verlengd, ongeacht de leeftijd van uw auto, wanneer u uw Volvo minimaal 1x per jaar voor onderhoud heeft bij de Volvo-dealer.
Grote beurt & distributieriem
- Oceanracer
- Geartronic member
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- Waytogo
- 2nd Gear member
Jammer dat ik niet in Groningen woon, bij mijn Dealer (Scholte in Ede) was het afgelopen nu dat hij 10 is.
Het kan dus per dealer verschillen.
RJB, dit is dus de Volvo card.
Het kan dus per dealer verschillen.
RJB, dit is dus de Volvo card.
S60 2.4 Edition Black Sapphire met Thor Silver Bright 2001.
- Oceanracer
- Geartronic member
Hoho, De Beemd zit in Brabant! En toevallig hadden zij die regeling op hun site staan en mijn dealer niet. Maar ik was er wel al door hem op gewezen, want volgend jaar wordt mijn Volvo 10. Maar ik zou die 35,00 dus niet hoeven te betalen.
Maar het laatste citaat is van de website van Volvo zelf. Dus geldt het nu voor ALLE Volvo's die bij de dealer worden onderhouden. ONGEACHT de leeftijd van de auto!
Maar het laatste citaat is van de website van Volvo zelf. Dus geldt het nu voor ALLE Volvo's die bij de dealer worden onderhouden. ONGEACHT de leeftijd van de auto!
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
- Gerardf
- 6th Gear member
Serva Volvo bied de kaart ook gratis aan voor Volvo's ouder dan 10 jaar
http://www.servavolvo.nl/pages/2011/70/ ... _jaar.html
Ik weet niet of meerdere Volvo garages dit ook doen.
http://www.servavolvo.nl/pages/2011/70/ ... _jaar.html
Ik weet niet of meerdere Volvo garages dit ook doen.
Volvo V60 D6 PHEV 2013
Volvo V70 2.4 D Edition II 2005
Volvo V70 2.4 D Edition II 2005
-
- 2nd Gear member
Kom op mensen, dat zijn toch geen voordelen!
Voor nog geen 100 euro heb ik hetzelfde. Heel europa, vervangend vervoer inclusief aanhangwagen en dat voor 3 auto's ! ook mijn niet volvo's !
Als de auto daarvoor naar de dealer moet! Tijdschrift van Volvo mogen ze houden.
Nogmaals, je kunt toch niet met droge ogen zeggen dat dit voordelen zijn?
Voor nog geen 100 euro heb ik hetzelfde. Heel europa, vervangend vervoer inclusief aanhangwagen en dat voor 3 auto's ! ook mijn niet volvo's !
Als de auto daarvoor naar de dealer moet! Tijdschrift van Volvo mogen ze houden.
Nogmaals, je kunt toch niet met droge ogen zeggen dat dit voordelen zijn?
Volvo S60 2004, 2.4D, VDO/RTI navigatie, WiFi onboard, 803 premium sound, achteruitrijcam, Parrot Mki9200.
Saab 93 TiD 2000
Saab 93 2.0 1998
Saab 9000 CD 1998
Saab 93 TiD 2000
Saab 93 2.0 1998
Saab 9000 CD 1998