Performance audio: aux aansluiting

De opvolger van P1800 en 480
Plaats reactie
missie
1st Gear member

Even een vraagje omtrent de aux aansluiting van het Performance audio systeem: is dit een jack 3,5mm of een 2,5mm aansluiting ? Gewoon omdat ik een LOD connector voor mijn iPod zou bestellen en er meteen het juiste kabeltje zou willen bijvragen.

En met enige schrik: is het Performance systeem dan echt zo 'crap' als ik her en der hier op het forum lees ? In mijn huidige Seat monteerde ik vrij kwalitatieve Kenwood speakers en ik weet dat ik nooit zo'n geluid in mijn nieuwe C30 zal krijgen, maar is het echt zo'n ramp ? Ik vond de meerprijs voor een High Performance of Premium echt overdreven...
XC30
4th Gear member
Contacteer:

De standaardspekers zijn echt crap. Doe een paar goede 13cm speakers van bv Pioneer in de deur en het geluid wordt een stuk beter. En er moeten tweeters in de deuren.
Jaguar I-Pace my18
Range Rover Evoque PHEV my21
missie
1st Gear member

XC30 schreef:De standaardspekers zijn echt crap. Doe een paar goede 13cm speakers van bv Pioneer in de deur en het geluid wordt een stuk beter. En er moeten tweeters in de deuren.
Ik denk dat ze me thuis hier lynchen mocht ik die deurpanelen er meteen afhalen :D ... Iemand een idee'tje omtrent die jack aansluiting ?
nicowv
1st Gear member

is een gewone jack aansluiting zoals een hoofdtelefoon ,
en om effe op terug te komen ik heb de premiumsound steken en dat voor ne meerprijs van 2500 euro en moet zeggen klank is heel zuiver maar vanaf er een beetje bass opzit kunnen de boxen het niet meer aan er ontvreekt een deftige sub , en zeker voor die prijs , verwachtte er veel meer van , mijn vorige wagen was een Alfa 156 ti met Bose en dat voor een optie van 750 euro (klein verschil met volvo ?? ) en werkte 10xbeter en luider dus ja toch wel crap en afzetterij :-)
Plaats reactie

Terug naar “C30”