Wat zijn jouw plus en minpunten van de auto...wat bevalt je en wat bevalt je minder goed?
+ grille
+ koplampen
+ automaat
+ laadruimte
+ comfort stoelen
+ stoelverwarming
+ navigatie
- te weing bas uit standaard speakerset
- bijgeluid airco
- verbruik (8.8 op 100km)
- niet de snelste acceleratie in de eerste 2 versnellingen
- velgen slecht reinigbaar
- ruitenwissers v/a
- blower herrie
jos
Wat bevalt wel/niet aan je S/V 40?
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Ik heb een S40 en de laadruimte is bij mij dus een minpunt, het is wel groot, alleen je kunt er "niets" inkrijgen. Heb al een paar keer dozen, die makkelijk in de laadruimte pasten, via de rechter voordeur over de naar achter geklapte voorstoel moeten schuiven, om de doos op de achterbank te krijgen, omdat het niet door de kofferbak opening paste.
Mijn velgen, Deimos, zijn trouwens echt verschrikkelijk om schoon te maken, veels te veel spaken.
Schitterend detail aan de S40 vind ik de afwerking van de achterruit onder de kofferklep, een beetje zwevend zonder rand er omheen, jammer dat niet iedereen dat altijd kan zien.
Verder vind ik de stoelen niet alleen erg lekker zitten, ze (en de achterbank vooral) zien er ook nog eens heel mooi uit. Dat zie je toch ook niet bij veel autos.
Mijn velgen, Deimos, zijn trouwens echt verschrikkelijk om schoon te maken, veels te veel spaken.
Schitterend detail aan de S40 vind ik de afwerking van de achterruit onder de kofferklep, een beetje zwevend zonder rand er omheen, jammer dat niet iedereen dat altijd kan zien.
Verder vind ik de stoelen niet alleen erg lekker zitten, ze (en de achterbank vooral) zien er ook nog eens heel mooi uit. Dat zie je toch ook niet bij veel autos.
- joost
- 7th Gear member
- Berichten: 5400
- Lid geworden op: 28.02.2005 - 23:32
- Locatie: Zuid-Limburg V70n 2.4 MY2002
Jos,
Er zijn natuurlijk een aantal dingen waar je niets aan kunt veranderen, zoals het bijgeluid van de airco en de blower. Maar wat is je probleem met de ruitenwissers?
Acceleratie in de tweede versnelling en verbruik? We hebben het wel over een relatief standaard motor die ruim 1250Kg moet voortzeulen. En de rijstijl is zéér bepalend, maar zo slecht doe je het niet hoor! Snelle acceleratie en gunstig verbuik zijn elkaars tegenpolen.
verbruik binnen b.k. 12.5 l/100km
verbruik buiten b.k. 6.5 l/100km
verbruik gecombineerd 8,7 l/100km
Voor meer bas is er een systeem voor de kofferbak ontwikkeld. Kost niet eens de hele wereld. Zie je ook wel eens tweedehands op internet, maar ja... kwaliteit?
Bedoel je nu dat je velgen moeilijk te reinigen zijn of dat ze zo snel weer vuil zijn? Daar is al behoorlijk wat over geschreven, dacht ik zo.
Joost.
Er zijn natuurlijk een aantal dingen waar je niets aan kunt veranderen, zoals het bijgeluid van de airco en de blower. Maar wat is je probleem met de ruitenwissers?
Acceleratie in de tweede versnelling en verbruik? We hebben het wel over een relatief standaard motor die ruim 1250Kg moet voortzeulen. En de rijstijl is zéér bepalend, maar zo slecht doe je het niet hoor! Snelle acceleratie en gunstig verbuik zijn elkaars tegenpolen.
verbruik binnen b.k. 12.5 l/100km
verbruik buiten b.k. 6.5 l/100km
verbruik gecombineerd 8,7 l/100km
Voor meer bas is er een systeem voor de kofferbak ontwikkeld. Kost niet eens de hele wereld. Zie je ook wel eens tweedehands op internet, maar ja... kwaliteit?
Bedoel je nu dat je velgen moeilijk te reinigen zijn of dat ze zo snel weer vuil zijn? Daar is al behoorlijk wat over geschreven, dacht ik zo.
Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Bij mij maken de ruitenwissers veel lawaai op het omknakpunt zeg maar, ze zijn redelijk nieuw dus het zal wel horen dacht ik (even die knak inslijten, oid), maar het is nog steeds niet weg.jbouhuijs schreef:Maar wat is je probleem met de ruitenwissers?
- TheCrewBroer
- 1st Gear member
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 25.03.2005 - 23:30
- Locatie: Almere
Ik heb de oorlog verklaart met me wieldoppen :evil:
En de kleppen tikken iets als hij koud is, vervuilde inlaat zegt de dealer...moet ik nog voor sparen
.
voor de rest fijne wagen:-)
maar ja iedere auto heeft wel een min puntje wat niet tegen de heleboel plus punten opweegt hoor.
En de kleppen tikken iets als hij koud is, vervuilde inlaat zegt de dealer...moet ik nog voor sparen

voor de rest fijne wagen:-)

:laughing6: I Have a big smile with my VolVo
- josas
- 4th Gear member
- Berichten: 549
- Lid geworden op: 05.03.2005 - 14:22
Er zit zo'n basspeaker in de laadruimte, maar is niet om over naar huis te schrijven.
Ruitenwissers: nieuwe of oude, altijd lawaai en/of strepen. Merk of merkloos, blijft hetzelde. Bij hard rijden raakt 1 wisser, althans zo lijkt 't, de a-stijl betsuurders kant.
Velgen zijn lastig te reinigen, ja....meerspaaks. Weet niet meer hoe ze nieuw heetten.
Ik weet dat je aan een aantal zaken weinig tot niets kan doen, maar wilde gewoon eens een lijstje maken met de pro's en con's van onze auto's.
Ik zou geen ander merk wilen rijden, hoor!
Leuk om te weten hoe andere S/V 40 rijders hun auto ervaren!
Overall indruk van mijn huidige auto vind ik prima! Laat ik dat voorop stellen...
Jos
Ruitenwissers: nieuwe of oude, altijd lawaai en/of strepen. Merk of merkloos, blijft hetzelde. Bij hard rijden raakt 1 wisser, althans zo lijkt 't, de a-stijl betsuurders kant.
Velgen zijn lastig te reinigen, ja....meerspaaks. Weet niet meer hoe ze nieuw heetten.
Ik weet dat je aan een aantal zaken weinig tot niets kan doen, maar wilde gewoon eens een lijstje maken met de pro's en con's van onze auto's.
Ik zou geen ander merk wilen rijden, hoor!

Leuk om te weten hoe andere S/V 40 rijders hun auto ervaren!
Overall indruk van mijn huidige auto vind ik prima! Laat ik dat voorop stellen...
Jos
JOS
V40 mj 2003 1.8 aut. Europe sports edition, RTI nav, ECC
Nu: S60 mj 2004 2.5T GT full options
V40 mj 2003 1.8 aut. Europe sports edition, RTI nav, ECC
Nu: S60 mj 2004 2.5T GT full options
- joost
- 7th Gear member
- Berichten: 5400
- Lid geworden op: 28.02.2005 - 23:32
- Locatie: Zuid-Limburg V70n 2.4 MY2002
Zijn dat ruitenwissers van Volvo? of gebruik je al een ander merk? Op mijn Ford had ik Bosch dubbele wissers zitten die werkten perfect. Ik weet niet wat er bij mijn V40 op zit, maar veel lawaai maken ze niet.
Wat ik minder vind aan de V40 is het afwerkingsniveau, heb ik al eens eerder gemeld. Maar bij al dit soort zaken is het maar waar je het mee vergelijkt. Ik vind het een mooie auto qua uiterlijk. Votmgeving is prachtig.
Tja, de laadruimte die is niet echt geweldig, had ik meer van verwacht als station specialist. Vorm van de laadruimte en bereikbaarheid (drempel) vind ik min.
Die achterruit is wel gaaf, maar als ik er te lang naar kijk zie ik dat ook daar een en ander scheef zit (klap t.o.v. rechter achterlichtunit) ongeveer een halve centimeter. Bij de dealer stonden nog twee V40 (nieuw) en die hadden dezelfde afwijking.
Over rijeigenschappen kan ik kort zijn: op dit moment waardeloos, maar daar wordt aan gewerkt en ik hoop dat het dan sterk verbeterd is. Begin april ga ik ermee naar Zuid-Frankrijk. Daarna kan ik waarschijnlijk een beter oordeel geven. Als het mag van die Fransen rij ik ook nog even de Mont Ventoux op! Een soort duurtestje dus. Qua laadvermogen weet ik nu al dat de hoeveelheid te importeren wijn dit jaar zal tegenvallen!
Joost.
Wat ik minder vind aan de V40 is het afwerkingsniveau, heb ik al eens eerder gemeld. Maar bij al dit soort zaken is het maar waar je het mee vergelijkt. Ik vind het een mooie auto qua uiterlijk. Votmgeving is prachtig.
Tja, de laadruimte die is niet echt geweldig, had ik meer van verwacht als station specialist. Vorm van de laadruimte en bereikbaarheid (drempel) vind ik min.
Die achterruit is wel gaaf, maar als ik er te lang naar kijk zie ik dat ook daar een en ander scheef zit (klap t.o.v. rechter achterlichtunit) ongeveer een halve centimeter. Bij de dealer stonden nog twee V40 (nieuw) en die hadden dezelfde afwijking.
Over rijeigenschappen kan ik kort zijn: op dit moment waardeloos, maar daar wordt aan gewerkt en ik hoop dat het dan sterk verbeterd is. Begin april ga ik ermee naar Zuid-Frankrijk. Daarna kan ik waarschijnlijk een beter oordeel geven. Als het mag van die Fransen rij ik ook nog even de Mont Ventoux op! Een soort duurtestje dus. Qua laadvermogen weet ik nu al dat de hoeveelheid te importeren wijn dit jaar zal tegenvallen!
Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
- joost
- 7th Gear member
- Berichten: 5400
- Lid geworden op: 28.02.2005 - 23:32
- Locatie: Zuid-Limburg V70n 2.4 MY2002
Vergeet ik toch bijna de cruise control! Die is natuurlijk helemaal geweldig!
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Klopt, maar je staat toch vreemd te kijken als je in de winkel denkt, die doos past makkelijk, en dan op het parkeerterrein tot een hele andere conclusie komt. Maar ik moet toch zeggen dat het wel beter kan, bumper lager bijvoorbeeld, en lampen half op de kofferklep, zoals bij de V40. Dat zou al helpen. Maar echt een groot probleem is het niet voor mij, gewoon een minpuntje.
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Oh en het beste aan mijn auto is het navigatiesysteem. TomTom met standaard PDA, GPS muis netjes weggewerkt in dat bakje bovenin het handschoenenkastje en alle bekabeling achter het dashboard. PDA zit aan het dashboard met een Brodit proclip, speciaal voor de S/V40, op dezelfde plek als waar de Volvo carkit normaal zit.
Dat ding heeft zich in 2 maanden wel terug verdient, raakte vroeger overal de weg kwijt, zelfs op plekken waar ik al regelmatig eerder geweest was. Verder vind ik het met name een enorme veiligheidsverbetering, ik hoef me nu helemaal niet meer op de route te concentreren, alleen nog maar op het rijden, wat met name in drukke steden erg veel scheelt. Wat overigens niet slim is als je de verkeerde gemeente invult waar die straatnaam ook bestaat.... maar dat gebeurt je maar 1 keer, hoop ik.
Dat ding heeft zich in 2 maanden wel terug verdient, raakte vroeger overal de weg kwijt, zelfs op plekken waar ik al regelmatig eerder geweest was. Verder vind ik het met name een enorme veiligheidsverbetering, ik hoef me nu helemaal niet meer op de route te concentreren, alleen nog maar op het rijden, wat met name in drukke steden erg veel scheelt. Wat overigens niet slim is als je de verkeerde gemeente invult waar die straatnaam ook bestaat.... maar dat gebeurt je maar 1 keer, hoop ik.
- joost
- 7th Gear member
- Berichten: 5400
- Lid geworden op: 28.02.2005 - 23:32
- Locatie: Zuid-Limburg V70n 2.4 MY2002
Ik snap het voordeel van Navigatiesysteem in de auto. Als er namelijk ergens een tekort aan is in de X40 dan is het wel gemis van kaartenbakken! Heb ze uiteindelijk maar in het bakje onder het stuur gelegd, maar echt mooi en handig is het natuurlijk niet. Ik zal wel eens kijken of er budget is voor een dergelijk systeem.
Overigens heb ik dat pennenbakje (in dashboardkastje) moeten verwijderen ivm de wisselaar.
Heb zojuist even de sproeiers in de motorkap omgewisseld. Een of andere koekenbakker had zich vergist in links en rechts met als gevolg dat de vloeistof direct naast de A stijl werd gesproeid en daar heeft het natuurlijk geen functie. Niet als minpunt bedoeld, trouwens.
Joost.
Overigens heb ik dat pennenbakje (in dashboardkastje) moeten verwijderen ivm de wisselaar.
Heb zojuist even de sproeiers in de motorkap omgewisseld. Een of andere koekenbakker had zich vergist in links en rechts met als gevolg dat de vloeistof direct naast de A stijl werd gesproeid en daar heeft het natuurlijk geen functie. Niet als minpunt bedoeld, trouwens.
Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
- BS
- 2nd Gear member
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 10.02.2005 - 22:39
Nadelen die mij zoal dwars zitten (V40 phase 1, een diesel uit 1999 die kennelijk maar heel eventjes, tot de introductie van de phase 2 geproduceerd is?)
- geen midden armsteun.
- klein handschoenen vak en verder ook niet al teveel bergruimte voor zaken als krabbers, boekjes, etc. Met name voor m'n vriendin, die wijkverpleegkundige is, is dat een probleem. Het CD vakje is ook nog 's opgeofferd voor het navigatie systeem...
- electrische raambediening op een onlogische plek (niet op de deuren).
- diesel motor is redelijk rumoerig.
- onderstel reageert op kleine oneffenheden in de weg. Niet echt comfortabel. Andere banden lostte dat voor een gedeelte op.
- onherleidbare kraakjes in het interieur.
Hmm, best een vervelende auto, die V40
+ wel erg comfortabele zit. Die stoelen zijn echt prima.
+ toch wel een prima wegligging.
+ navigatie systeem (VDO Dayton MS5000)
+ verbruik (gemiddeld ongeveer 1 op 15, we rijden zowel veel in de stad als op de europese snelwegen)
+ interieur verlichting gaat aan zodra je de motor afzet. Bij vorige auto's moest altijd de deur op een kier.
+ carkit (Nokia). Microfoon is erg goed en de autoradio reageert zoals het hoort.
+ parking assist
+ voor een diesel toch best een felle motor.
+ de auto voelt erg solide en veilig (zo bleek laatst weer toen we in de sneeuw op een onverlichte weg van Groningen naar huis reden).
+ ik vind het zo'n mooie auto.
Hiervoor hadden we een Toyota Avensis (de meest luxe uitvoering) die qua comfort wel een stuk completer was dan deze Volvo, en ook wat beter afgewerkt. Toch voelt deze Volvo beter. De motor maakt dan wat meer herrie, maar hij is wel wat feller en het verbuik is beter. En voor velen misschien niet belangrijk, maar... Ik vind het een mooie auto. Het is de eerste auto die ik heb waar ik graag naar kijk en waarbij ik nadenk over manieren om 'm nog mooier te maken. (hoewel dat, fininacieel gezien, ook een nadeel is
)
Zaken die ik wil veranderen:
- andere koplampen. Ik zou toch graag transparante koplamp en knipperlicht units willen. Is cosmetisch en heeft bij het vrouwlijke deel van de berijders weinig tot geen prioriteit.
- centrale deurvergrendeling. Ik wil dat toch graag met een afstandsbediening.
- bergruimte. Ik moet 's een manier verzinnen waardoor ik wat meer bergruimte krijg zodat mijn vriendin haar zooi niet zo moet laten slingeren in de auto.
- geen midden armsteun.
- klein handschoenen vak en verder ook niet al teveel bergruimte voor zaken als krabbers, boekjes, etc. Met name voor m'n vriendin, die wijkverpleegkundige is, is dat een probleem. Het CD vakje is ook nog 's opgeofferd voor het navigatie systeem...
- electrische raambediening op een onlogische plek (niet op de deuren).
- diesel motor is redelijk rumoerig.
- onderstel reageert op kleine oneffenheden in de weg. Niet echt comfortabel. Andere banden lostte dat voor een gedeelte op.
- onherleidbare kraakjes in het interieur.
Hmm, best een vervelende auto, die V40

+ wel erg comfortabele zit. Die stoelen zijn echt prima.
+ toch wel een prima wegligging.
+ navigatie systeem (VDO Dayton MS5000)
+ verbruik (gemiddeld ongeveer 1 op 15, we rijden zowel veel in de stad als op de europese snelwegen)
+ interieur verlichting gaat aan zodra je de motor afzet. Bij vorige auto's moest altijd de deur op een kier.
+ carkit (Nokia). Microfoon is erg goed en de autoradio reageert zoals het hoort.
+ parking assist
+ voor een diesel toch best een felle motor.
+ de auto voelt erg solide en veilig (zo bleek laatst weer toen we in de sneeuw op een onverlichte weg van Groningen naar huis reden).
+ ik vind het zo'n mooie auto.
Hiervoor hadden we een Toyota Avensis (de meest luxe uitvoering) die qua comfort wel een stuk completer was dan deze Volvo, en ook wat beter afgewerkt. Toch voelt deze Volvo beter. De motor maakt dan wat meer herrie, maar hij is wel wat feller en het verbuik is beter. En voor velen misschien niet belangrijk, maar... Ik vind het een mooie auto. Het is de eerste auto die ik heb waar ik graag naar kijk en waarbij ik nadenk over manieren om 'm nog mooier te maken. (hoewel dat, fininacieel gezien, ook een nadeel is

Zaken die ik wil veranderen:
- andere koplampen. Ik zou toch graag transparante koplamp en knipperlicht units willen. Is cosmetisch en heeft bij het vrouwlijke deel van de berijders weinig tot geen prioriteit.
- centrale deurvergrendeling. Ik wil dat toch graag met een afstandsbediening.
- bergruimte. Ik moet 's een manier verzinnen waardoor ik wat meer bergruimte krijg zodat mijn vriendin haar zooi niet zo moet laten slingeren in de auto.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 27.02.2005 - 14:18
- Locatie: Bovenkarspel (NH, regio West-Friesland)
Het is een goede auto vind ik begrijp mij niet verkeerd maar kleine oneffenheden (zoals zo'n rioolputdeksel, van die naden in het wegdek) worden niet goed weggeveerd. Het lijkt dan net alsof je in een kart zit!
De slag van het rempedaal is ook tamelijk lang. Er zitten orginele remmen op, remvloeistof is ook correct maar vergeleken met de Renault van me pa is deze echt lang. Verder reageert de richtingaanwijzerschakelaar soms niet goed. Hij gaat niet uit als je terugstuurt, maar dat zal slijtage zijn denk ik.
De radio ontvangst is ook gewoonweg beroerd!
De slag van het rempedaal is ook tamelijk lang. Er zitten orginele remmen op, remvloeistof is ook correct maar vergeleken met de Renault van me pa is deze echt lang. Verder reageert de richtingaanwijzerschakelaar soms niet goed. Hij gaat niet uit als je terugstuurt, maar dat zal slijtage zijn denk ik.
De radio ontvangst is ook gewoonweg beroerd!
2 Hot 2 Handle
2 Cold 2 Hold
WorldWide Party People Manifesto
2 Cold 2 Hold
WorldWide Party People Manifesto
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Een kart? Mijn vader z'n triumph dolomite sprint, dat is pas een kart! 
Heb je niet gewoon een te hoge bandenspanning, dat heb ik ook wel eens gehad. 0.2 bar (of was het psi) te hard geloof ik, het was een wereld van verschil. Het is maar een idee natuurlijk, je voelt inderdaad de dwarsrichels nog wel duidelijk, maar echt schokkend vind ik het niet.

Heb je niet gewoon een te hoge bandenspanning, dat heb ik ook wel eens gehad. 0.2 bar (of was het psi) te hard geloof ik, het was een wereld van verschil. Het is maar een idee natuurlijk, je voelt inderdaad de dwarsrichels nog wel duidelijk, maar echt schokkend vind ik het niet.
- S40 2.0
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 21.02.2005 - 17:38
- Locatie: Veldhoven
Leuk om te zien dat veel volvo's S40 dezelfde problemen hebben.
Herkenbare problemen of irritaties zoals, ruitenwissers, wegligging, kofferbakruimte, enz, zie ik op die van mij ook terug.
Zelf heb ik een phase 1 uit '97. Ik geniet als ik in deze auto stap. Echter ik baal als ik weer geconfronteerd wordt met een klapperende ophanging en slechte wegligging bij nat weer (hier wordt aangewerkt trouwens). :-x
Gelukkig heb ik een versie die luxe is uitgevoerd.
Zaken zoals airco, cruise control, electrisch bediende ramen voor en achter, CV en LMV zorgen ervoor dat die irritaties gauw wegebben.

Herkenbare problemen of irritaties zoals, ruitenwissers, wegligging, kofferbakruimte, enz, zie ik op die van mij ook terug.
Zelf heb ik een phase 1 uit '97. Ik geniet als ik in deze auto stap. Echter ik baal als ik weer geconfronteerd wordt met een klapperende ophanging en slechte wegligging bij nat weer (hier wordt aangewerkt trouwens). :-x
Gelukkig heb ik een versie die luxe is uitgevoerd.
Zaken zoals airco, cruise control, electrisch bediende ramen voor en achter, CV en LMV zorgen ervoor dat die irritaties gauw wegebben.

- Dave
- 1st Gear member
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 28.02.2005 - 19:46
- Locatie: TIEL
- Contacteer:
Ja... wat bevalt me niet aan mijn V40... Ja! Ik weet het. Als je (noodgedwongen) afwijkt van de standaard VOLVO radio's dan wordt het vastzetten van je autoradio (d.m.v. zo'n standaard inbouwframe) niet makkelijk gemaakt. Dit frame-pje klemt normaal met een paar ombuigpalletjes in je dashboard. Helaas gaat dat bij de V40 niet op omdat er zowel aan de zijkanten als aan de onderkant geen mogelijkheid is om die palletjes ergens omheen te buigen. Dit is best wel zwaar kl*te. Iemand een idee? Of desnoods een orginele dubbel-DIN VOLVO radio over?
HELP!
HELP!
- joost
- 7th Gear member
- Berichten: 5400
- Lid geworden op: 28.02.2005 - 23:32
- Locatie: Zuid-Limburg V70n 2.4 MY2002
Dat probleem komt me bekend voor. Bij mij zit er een frame in... wat er weer niet uit gaat! Hoe dit vast zit weet ik niet. Gelukkig was het wel van Kenwood en laat ik daar nou toevallig ook een radio van hebben. Overigens klikt de radio zich niet vast in het frame, vermoedelijk ook door het gebrek aan ruimte. Niet te hard op de knoppen drukken dan maar.
Joost.
Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
- Dave
- 1st Gear member
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 28.02.2005 - 19:46
- Locatie: TIEL
- Contacteer:
Ach ja. Op zoek naar een VOLVO radio dan maar.
- joost
- 7th Gear member
- Berichten: 5400
- Lid geworden op: 28.02.2005 - 23:32
- Locatie: Zuid-Limburg V70n 2.4 MY2002
Er zijn ergere straffen, toch?
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000