Klopt rijdt hier ook vaak, heeft de Thor velgen inderdaad, V70T5 bestaat niet als Base, dus minimaal Kinetic, dus zou hij 16inch lichtmetaal hebben, waarschijnlijk vanwege het feit dat ze daar zoveel 200+ mee rijden snachts hebben ze dat veranderd.
T5 gebruiken ze vooral snachts als ze in korte tijd snel moeten rijden
de undercover KLPD V50
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- NOS
- 7th Gear member
- Berichten: 6567
- Lid geworden op: 12.02.2006 - 21:52
- Locatie: Pijnacker
duidelijk, ik dacht dat ze alleen d5 als opvallende smerissenauto gebruikten, maar dat is dus niet zo.Paul schreef:Klopt rijdt hier ook vaak, heeft de Thor velgen inderdaad, V70T5 bestaat niet als Base, dus minimaal Kinetic, dus zou hij 16inch lichtmetaal hebben, waarschijnlijk vanwege het feit dat ze daar zoveel 200+ mee rijden snachts hebben ze dat veranderd.
T5 gebruiken ze vooral snachts als ze in korte tijd snel moeten rijden
- Denniskl
- 5th Gear member
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 26.01.2005 - 18:23
- Locatie: Velp (gld)
Ik heb die V50 T5 woensdag in het echt gezien!!!
Hij stond bij de computerzaak in Almere op het Poldervlak.
De mannen waren ff computerspulletjes aan het kopen.
Maaaaaaaaar...
Wij mogen toch geen zicht-belemmerende dingen voor onze ruit hebben?
Zoals beertjes, kentekenplaten of blindering?
Wat doen die agenten dan met een radardetectordetector?
Die zit daar ook.
Ook de camera's zitten achter de voorruit.
En dat mag allemaal wel?
Hij stond bij de computerzaak in Almere op het Poldervlak.
De mannen waren ff computerspulletjes aan het kopen.
Maaaaaaaaar...
Wij mogen toch geen zicht-belemmerende dingen voor onze ruit hebben?
Zoals beertjes, kentekenplaten of blindering?
Wat doen die agenten dan met een radardetectordetector?
Die zit daar ook.
Ook de camera's zitten achter de voorruit.
En dat mag allemaal wel?
Volvo S40, 1.8, 2001, Volvo S40, 2.0 T, 2003
[rainbow]Volvo S60, 2.0 T, 2003[/rainbow]
- s80t6
- 3rd Gear member
- Berichten: 411
- Lid geworden op: 04.04.2006 - 21:31
Niet zo zeuren joh, die lui hebben maar één doel; jouw en mijn veiligheid zoveel mogelijk proberen te garanderen.Denniskl schreef:Maaaaaaaaar...
Wij mogen toch geen zicht-belemmerende dingen voor onze ruit hebben?
Zoals beertjes, kentekenplaten of blindering?
Wat doen die agenten dan met een radardetectordetector?
Die zit daar ook.
Ook de camera's zitten achter de voorruit.
En dat mag allemaal wel?

bekijk en becomplimenteer mijn auto in mijn Persoonlijke Gallerij
> > > better safe then sorry < < <
- Denniskl
- 5th Gear member
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 26.01.2005 - 18:23
- Locatie: Velp (gld)
Maar hun eigen veiligheid dan?
Doordat hun minder veilig rijden, kan ik er niet van uit gaan dat zij mijn veiligheid zoveel mogelijk proberen te garanderen...
Het gaat om het principe.
Ben nog even goede vrienden met ze hoor.
Ze hebben mij altijd goed behandeld en ik hun ook.
Ik heb ook niets tegen hun.
Ik heb soms wat tegen de Nederlandse wetgeving.
Doordat hun minder veilig rijden, kan ik er niet van uit gaan dat zij mijn veiligheid zoveel mogelijk proberen te garanderen...
Het gaat om het principe.
Ben nog even goede vrienden met ze hoor.
Ze hebben mij altijd goed behandeld en ik hun ook.
Ik heb ook niets tegen hun.
Ik heb soms wat tegen de Nederlandse wetgeving.
Volvo S40, 1.8, 2001, Volvo S40, 2.0 T, 2003
[rainbow]Volvo S60, 2.0 T, 2003[/rainbow]
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
Werk je soms bij ze?Niet zo zeuren joh, die lui hebben maar één doel; jouw en mijn veiligheid zoveel mogelijk proberen te garanderen.
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
- s80t6
- 3rd Gear member
- Berichten: 411
- Lid geworden op: 04.04.2006 - 21:31
Alleen daarom zou je er nog meer respect voor moeten hebben, moet je je voorstellen; zij nemen extra risico's voor jou en mijn veiligheid.. Zeer bewonderingswaardig als je het mij vraagt.Denniskl schreef:Maar hun eigen veiligheid dan?

bekijk en becomplimenteer mijn auto in mijn Persoonlijke Gallerij
> > > better safe then sorry < < <
- NOS
- 7th Gear member
- Berichten: 6567
- Lid geworden op: 12.02.2006 - 21:52
- Locatie: Pijnacker
ze nemen extra risico door onnoodig te hard te rijden en hun richtingaanwijzer niet aan te doen!!!!! :evil:s80t6 schreef:Alleen daarom zou je er nog meer respect voor moeten hebben, moet je je voorstellen; zij nemen extra risico's voor jou en mijn veiligheid.. Zeer bewonderingswaardig als je het mij vraagt.Denniskl schreef:Maar hun eigen veiligheid dan?
Zie het helaas te vaak gebeuren, voor het zelfde geldt lig ik er met m'n fiets onder omdat die smerissen geen richting aangaven :!:
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
Heb jij een s80T6 om 80 mee te rijden? Of 120 waar het ook 140 kan? Ik rijd 60.000 km per jaar en rijd gemiddeld misschien 10 % boven de wettelijke limiet, maar heb dus met enige regelmaat 4 km te hard bekeuringen... ze zetten gewoon een fuik waar je als veiligrijdende automobilist gewoon gepakt wordt, dat vind ik waardeloos.... kijk dat ze lui pakken in een T6 die boven de 200 km/pu op onverandwoorde plekken rijden.... ok..... maar wat heeft 4 km overschrijding nou nog met veiligheid te maken...Alleen daarom zou je er nog meer respect voor moeten hebben, moet je je voorstellen; zij nemen extra risico's voor jou en mijn veiligheid.. Zeer bewonderingswaardig als je het mij vraagt.
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
- NOS
- 7th Gear member
- Berichten: 6567
- Lid geworden op: 12.02.2006 - 21:52
- Locatie: Pijnacker
hoewel er al wel een afwijking van een paar kilometer is ingebouwd tegen dat soort boetes. Ze zouden beter de frequente hardrijders moeten aanpakken en niet die man die een keer een minisnelheidsovertreding begaat!!
- Denniskl
- 5th Gear member
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 26.01.2005 - 18:23
- Locatie: Velp (gld)
T kost misschien een beetje, maar wat denken we hier van?
(hou er rekening mee dat ik 3 biertjes op heb...)
Het controleren moet gewoon door blijven gaan.
Alle overtredingen gaan in een administratiesyteem.
Iedere maand word gekeken (geautomatiseerd) naar de overtredingen per kenteken.
Daar kan men dan duidelijk zien wie er vaak te hard rijd.
Eigenlijk een soort van traject-controle maar dan over een langere looptijd.
(hou er rekening mee dat ik 3 biertjes op heb...)
Het controleren moet gewoon door blijven gaan.
Alle overtredingen gaan in een administratiesyteem.
Iedere maand word gekeken (geautomatiseerd) naar de overtredingen per kenteken.
Daar kan men dan duidelijk zien wie er vaak te hard rijd.
Eigenlijk een soort van traject-controle maar dan over een langere looptijd.
Volvo S40, 1.8, 2001, Volvo S40, 2.0 T, 2003
[rainbow]Volvo S60, 2.0 T, 2003[/rainbow]
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
Dan kunnen ze vervolgens op de hoek van de straat op je staan wachten en..... bingo! :roll:Daar kan men dan duidelijk zien wie er vaak te hard rijd.
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
- Denniskl
- 5th Gear member
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 26.01.2005 - 18:23
- Locatie: Velp (gld)
Nee, joh...
Die mensen hebben ze niet meer nodig.
Die kunnen gaan doen wat ze horen te doen.
Meer op straat lopen, zakkenrollers ofzo vangen.
Nee, lekker allemaal administratief houden.
Die mensen hebben ze niet meer nodig.
Die kunnen gaan doen wat ze horen te doen.
Meer op straat lopen, zakkenrollers ofzo vangen.
Nee, lekker allemaal administratief houden.
Volvo S40, 1.8, 2001, Volvo S40, 2.0 T, 2003
[rainbow]Volvo S60, 2.0 T, 2003[/rainbow]
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
Kijk, das goed nieuws!Meer op straat lopen, zakkenrollers ofzo vangen.
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
- marsm104
- 5th Gear member
- Berichten: 1168
- Lid geworden op: 30.05.2006 - 18:35
- Locatie: Harderwijk
- Contacteer:
Dhr. Spee is niet zo geliefd in dit soort discussies...
Maar zijn verhaal doet het wel goed op een begrafenis van een verkeersdode...
Maar zijn verhaal doet het wel goed op een begrafenis van een verkeersdode...
Groeten, Rick Marsman

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

- Denniskl
- 5th Gear member
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 26.01.2005 - 18:23
- Locatie: Velp (gld)
Alsof die doden er dan nog wat aan hebben. :oops:Maar zijn verhaal doet het wel goed op een begrafenis van een verkeersdode...

Volvo S40, 1.8, 2001, Volvo S40, 2.0 T, 2003
[rainbow]Volvo S60, 2.0 T, 2003[/rainbow]
- marsm104
- 5th Gear member
- Berichten: 1168
- Lid geworden op: 30.05.2006 - 18:35
- Locatie: Harderwijk
- Contacteer:
Teminste nog iemand die een gesprekje wil houden 
Ach, hij heeft mij nog niet kunnen pakken... houden zo

Ach, hij heeft mij nog niet kunnen pakken... houden zo

Groeten, Rick Marsman

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

- Denniskl
- 5th Gear member
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 26.01.2005 - 18:23
- Locatie: Velp (gld)
Gelijk heb je! Als het kan moet je dat inderdaad zo houden.marsm104 schreef: Ach, hij heeft mij nog niet kunnen pakken... houden zo
Ik heb mijn S40 nu anderhalf jaar, en nog geen bekeuring gehad!
Volvo S40, 1.8, 2001, Volvo S40, 2.0 T, 2003
[rainbow]Volvo S60, 2.0 T, 2003[/rainbow]
- s80t6
- 3rd Gear member
- Berichten: 411
- Lid geworden op: 04.04.2006 - 21:31
heel eerlijk;Lambert schreef:Heb jij een s80T6 om 80 mee te rijden? Of 120 waar het ook 140 kan? Ik rijd 60.000 km per jaar en rijd gemiddeld misschien 10 % boven de wettelijke limiet, maar heb dus met enige regelmaat 4 km te hard bekeuringen... ze zetten gewoon een fuik waar je als veiligrijdende automobilist gewoon gepakt wordt, dat vind ik waardeloos.... kijk dat ze lui pakken in een T6 die boven de 200 km/pu op onverandwoorde plekken rijden.... ok..... maar wat heeft 4 km overschrijding nou nog met veiligheid te maken...
laat ik er niet omheen draaien, die t6 is er voor zijn vermogen... als het alleen om de veiligheid te doen was geweest had ik een 2,4 genomen. En daar maak ik op zijn tijd ook nog wel eens een snelheidsovertreding mee, wist je trouwens dat een t6 als ie 220 rijdt nog eens een keer van de derde naar de vierde versnelling gaat, dat moet je eens meemaken

Maar daar ben ik eigelijk helemaal niet trots op, 't is gewoon menselijk dat je de grensen op gaat zoeken denk ik... Ik ben iig zo (om voor het gemak niet te hoeven denken)
Buiten dit buitensporige gedrag om houd ik me doorgaans goed aan de snelheid, Ik vind dat Volvo rijders het goede voorbeeld moeten geven. Da's eigelijk een beetje roomser dan de paus willen zijn, maar zo zie ik het wel...
Dus niets menselijks is mij vreemd, maar dat laat niet onverlet dat ik de eventuele consequenties ook voor mijn rekening neem. Daarvoor zijn de klpd auto's ook op de weg, niet om jouw met 4km te hard (wat na correctie er alweer heel anders uitziet) van de weg te halen... daar flitsen ze voor.
Maar daar ben ik ook voor, handhaving bereik je het beste met ristricties, anders zou het absolute anarchie op de weg zijn.
Reken eens uit hoeveel % harder je rijdt als je 57 ipv 50 rijdt... Dat valt niet in het 'niet' om zo maar te zeggen.
tot zover, vooralsnog


bekijk en becomplimenteer mijn auto in mijn Persoonlijke Gallerij
> > > better safe then sorry < < <