V50 Editions II - Season Line - Black Sapphire
Een heerlijke auto. Als het lukt zal ik een paar foto's plaatsen...
Hmm, ik zie alleen de link in tekst en geen plaatjes. Als ik het niet goed krijg haal ik dit onderwerp wel weer weg...
Nou, ik vind die spijltjes wel mooi staan bij zwart eigenlijk.Paul schreef:Mooie auto hoor! Alleen nog even een zwarte Egg-Grill
Motor: 2.4 benzine.CaptainSchaap schreef:Mooi hoor, de grill staat idd goed met deze kleur.
En... welke motor / opties zitten er verder in?
Gefeliciteerd in ieder geval, veel veilige km's gewenst.
Klopt, was ik vergeten te vermelden (de lijst is ook zo langv401996 schreef:dakrail is toch ook een optie?
Airco is nu wel erg lekker ja...s80t6 schreef:hoe functioneert je airco'tje met dit warme weer
Oeps. Een beetje te lekkere motor dus?Dutchie schreef:Ja.. fantastische auto!! En mooi kleur ookDaar ga je een hoop plezier aan beleven. Ik heb hem nu een half jaar en ben helemaal verslaafd aan de 2.4 motor. Wat een heerlijk apparaat!
Oh ja.. nog even een tip.. hou um heel!! Die van mij staat nog bij de plaatwerker...
Nou nee.. klikeric_audio schreef:Oeps. Een beetje te lekkere motor dus?Dutchie schreef:Ja.. fantastische auto!! En mooi kleur ookDaar ga je een hoop plezier aan beleven. Ik heb hem nu een half jaar en ben helemaal verslaafd aan de 2.4 motor. Wat een heerlijk apparaat!
Oh ja.. nog even een tip.. hou um heel!! Die van mij staat nog bij de plaatwerker...