Goeie tactiek: We verdrievoudigen de prijs, geven dan coulance en voila en tevreden klant. Op feestjes verteld hij dan dat hij altijd coulance of korting van de dealer krijgt.
Belachelijk!alexandretti schreef:heb ook zojuist even gebeld om het te vragen en het bruto bedrag is 112€ ..ook pittig maar geen 130€ gelukkig
kachelradiator demonteren incl diagnose 130,90Oceanracer schreef:Maar wat is er voor die € 302,00 nou precies uitgevoerd? Alleen nieuwe rubbertjes monteren en afpersen?
En bij nader inzien bleek de kachel toch niet zo lek als eerst? :roll:
Helemaal mee eens Oceanracer, het voelde echter aan als een individuele actie van een monteur en om dan gelijk het hele bedrijf zwart te maken gaat mij wat ver, zoals ik al eerder vermeld heb ,had ik bij vorige keren een prima ervaring en dat weegt ook mee..Oceanracer schreef:Hmmm, ik blijf het een rare gang van zaken vinden. Scheur of geen scheur, bij mij zou hij hebben geleid tot een breuk in het vertrouwen. En waarom moest er reinigingsmiddel van Forté worden toegevoegd? En zo heb ik nog wel wat vraagtekens, maar dat zul je zelf ook nog wel hebben. Jammer dat het zo is "opgelost".
Je kunt de kachel slangen simpelweg afknellen bij het schutbord waardoor je alleen maar een heel klein beetje koelvloeistof hoeft bij te vullen!alexandretti schreef:kachelradiator demonteren incl diagnose 130,90Oceanracer schreef:Maar wat is er voor die € 302,00 nou precies uitgevoerd? Alleen nieuwe rubbertjes monteren en afpersen?
En bij nader inzien bleek de kachel toch niet zo lek als eerst? :roll:
2x o ring 3,12
2x clip 2,72
bedieningsmecha 14,40
forte reiniging 15,93
koelvloeistof aftappen en bijvullen 61,71
5,5 x koelvloeistof 18,97
gebruik testapparatuur 6,81
totaal arbeid 199,42
totaal onderdelen 55,14
subtotaal 254,56
btw 48,37
totaal 302,93
...en ja, natuurlijk is het raar dat er over de scheur niks meer vermeld wordt, maar als je eerst hoort dat de schade 1300, is en dan na veel gebel en commentaar naar 302, dan ben je allang blij.
Als dit de tactiek is tegenwoordig..........dan werkt het :puppydogeyes:
au.......Oceanracer schreef:Zo is dat bij mij toen ook gebeurd, ik wou er niet over beginnen. Voelt een beetje als zout in de wonden strooien.
Zie hier: http://aftersalesmagazine.nl/nl/blog/it ... ekhuis/584janpie schreef:Meen je niet !!! nieuw voor me, Kan het niet meer uit dan.
Nee natuurlijk. menselijkheid geld niet meer. geld geld geld.