men s40 kadoek gedaan

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
BoyLovesGirl
1st Gear member
Contacteer:

gisteren niet tijidig geremd in het mooie weer op de a2 bij utrecht. men eigen '96 zowaar tegen de achterkant van een 2005 model s40 geparkeerd. niemand gewond behalve mijn portemonee. de '05 had GEEN enekele schade! misschien een tipje in de bumperlak weg, maar dat had ook al zo kunnen zijn... mijn eigen wagen echter behoorlijk kadoek. bumper aan gort en de motorkap gebogen. lampen zijn nog heel maar of ik ze nog kan gebruiken weet ik niet. en dat terwijl ik net nieuw had gemonteerd :(

hij staat nu bij men dealer om te kijken of er motor technisch iets mis is... ik hoop het niet. de koelding zag er nog heel erg heel uit dus wie weet.

ik kan natuurlijk alles bij een garage laten doen, maar dat is vooral erg duur. en een bumper erop zetten zou niet heel ingewikkeld moeten zijn. en een motorkap? geen idee eigelijk...

ik wil na onderdelen evt gespotten te hebben het zelf gaan monteren. wie van u allen zou me willen helpen hierbij? omgeving amsterdam is natuurlijk handig maar geen pre. bbq en biertje wordt voor gezorgd, neem dan wel evt. je meisje mee dan heeft mijn vriendin ook iemand om mee te kletsen... (over auto's praten zit er niet echt in met haar...)

mocht iemand advies hebben of een handleiding, (plaatjes!!!) dan hoor ik dat graag. aangezien ik nu toch een bumper moet kopen kan ik er ook een fase 2 opzetten of niet? zodra ik hoor wat er motortechnisch uit komt post ik dat hier...

alvast bedankt voor de eventuele moeite, vriendelijke groet, BLG
menjo
7th Gear member

Vervelend zeg, gelukkig heb je zelf niets.
Die phase 2 bumper gaat alleen lukken/mooi aansluiten als je ook de zijschermen vervangt.
marsm104
5th Gear member
Contacteer:

Er zijn hier genoeg S40 knutselaars die dat allemaal wel voor je willen doen ::lol:
Groeten, Rick Marsman
Afbeelding
Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994
Afbeelding
arnoud
8th Gear member

Voor onderdelen zou ik Marans in Veldhoven even bellen, die hebben bergen plaatmateriaal enzo liggen... Niet naast de deur, dat niet...
marcelg
4th Gear member

mischien een gouden tip; neem een haynes werkboek, kost een paar tientjes maar scheelt een hoop kosten van de garage en ergenisen

was 2weken geleden nog bij marans, die hebben idd veel spullen op voorraad, volgens mij versturen ze het ook.
je kan ook kijken op marktplaats of ebay staat ook genoeg.

SUCCES!!
V60 1.6 T3 2012
S60 D5 2002
v40 1.8 uit 1996
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”