Ow begin nou niet weer he...V401.8 schreef:350 euro incl arbeid?Bart Giesen schreef:Spanrollen etc.
Maar das flink aan de prijs. Kreeg laatst van Volvo een folder met een prijs van 350 (excl. multiriem en pomp)
Dit betaalde ik
-
- 5th Gear member
-
- 1st Gear member
Was ook niet duidelijk wat ik bedoelde, de prijzen van de dealer schrikken mij af. Het vervangen van de rien qua kilometers kan nog wel een tijdje, qua leeftijd moet hij dit jaar vervangen worden als ik het boekje mag geloven.Ramon&Ramon schreef:Je kunt ook wachten tot hij breekt,dan kost het ongeveer 1500 euro als je geluk hebt!neozion schreef:Dat doe je zelf? dus onder de 300 ben je ermee klaarRamon&Ramon schreef:125 euro voor distriset
waterpomp 70 euro
anderhalf uur werk ongeveer!
ik moet ondertussen ook eens een nieuwe riem erop laten leggen, maar de prijzen schrikken me toch wel af.
Volvo v40 automaat MY2000
- tjaarts
- 2nd Gear member
Ik was ook iets van 300 euro kwijt incl. waterpomp (bij lokale garage).
Als je waterpomp niet vervangt en die gaat kapot dan moet je de distributieriem weer laten vervangen. Riem zelf kost bijna niets maar montage is helaas de grote kostenpost.
Als je waterpomp niet vervangt en die gaat kapot dan moet je de distributieriem weer laten vervangen. Riem zelf kost bijna niets maar montage is helaas de grote kostenpost.
Volvo V40 1.8, 1997
Volvo V40 2.0, 2002
Volvo V40 2.0, 2002
-
- 7th Gear member
tjaarts schreef:Ik was ook iets van 300 euro kwijt incl. waterpomp (bij lokale garage).
het risico van het stuklopen van de waterpomp is,dat de motor in de prak loopt(kromme kleppen dus)
Dan heb je ongeveer 1500 kosten als het meezit.
-
- 7th Gear member
neozion schreef:Was ook niet duidelijk wat ik bedoelde, de prijzen van de dealer schrikken mij af. Het vervangen van de rien qua kilometers kan nog wel een tijdje, qua leeftijd moet hij dit jaar vervangen worden als ik het boekje mag geloven.Ramon&Ramon schreef:Je kunt ook wachten tot hij breekt,dan kost het ongeveer 1500 euro als je geluk hebt!neozion schreef: Dat doe je zelf? dus onder de 300 ben je ermee klaar
ik moet ondertussen ook eens een nieuwe riem erop laten leggen, maar de prijzen schrikken me toch wel af.
Je bent in principe er al over heen gezien de leeftijd..het is al link nu!
-
- 1st Gear member
Hij is bij 151.000 al vervangen in maart 2004, staat nu op 212.000. Maar qua leeftijd ben ik 7 jaar verder. ALs ik het goed heb moet die nu weer vervangen worden.Ramon&Ramon schreef:Je bent in principe er al over heen gezien de leeftijd..het is al link nu!
Volvo v40 automaat MY2000