Daarnaast heb ik natuurlijk mijn huidige nog, dus als het nog enigszins mooi weer is, rij ik open.

Op zich een heel goed idee, helaas ben ik dat weekend in Denemarken op vakantie. Wellicht een weekend eind mei/begin juni??robemer schreef:Beetje of topic maar omdat we het erover hebben........
Als wij zelf iets organiseren dacht ik zo half mei in de buurt van Eindhoven; dit is vanuit alle richtingen redelijk te bereiken.
Zal later deze week eens topic starten bij evenementen om te peilen hoe de intresse is voor een C70 dagje........
Het weekend van 14/15 mei is volgens mij een goed weekend; ver voor hemelvaart/pinksteren. Weet echter niet wanneer mei bijeenkomst van het forum is.
Deze tijd zit ook niet in het vaarwater van onze duitse collega's en kunnen degeen die daar heen willen (ik zei de gek) daar ook naar toe.
Wel een goede locatie zoeken.....
Ja, hij is afgeleverd in Duitsland en nee, dit is geen persoonlijke kentekenplaat. Dit zijn BFG (NATO) kentekenplaten en zaten ook op mijn vorige C70 (wel een ander nummer)Paul schreef:Mooi ding, maar wat een gek kenteken eigenlijk!
Is hij nu afgeleverd in Duitsland? En is dit dan een persoonlijk kentekenplaat?
De auto is inderdaad BPM en BTW vrij. De auto heb ik gekocht bij Volvo Diplomat/Military Sales in Zweden via een Volvo Diplomat/Military verkoopster in Duitsland. De aflevering heeft bij die verkoper plaatsgevonden.XC30 schreef:Tjemig wat mooi. Is deze auto nou btw- en bpm vrij? Zo ja, waarom dan kopen in Duitsland? Ik dacht dat hier in NL de nettoprijs het laagste is. Of heeft het te maken met de D3-motor?
Anyway, geniet ervan!
In principe kan ik de auto op elk moment verkopen, echter moet deze dan worden ingevoerd. Als ik dit zonder kosten wil doen, zal ik de auto na terugplaatsing nog minimaal 1 jaar moeten rijden en voor terugplaatsing 6 maanden in bezit moeten hebben.XC30 schreef:Damn :evil: :evil: Hoelang moet je nu zo'n auto rijden, voordat je deze ongestraft in NL mag verkopen? Een jaar of twee?
Het verschil tussen de 2.0D en D3 is echt aanmerkelijkIvo Philips schreef: Hele mooie kleurcombinatie vdotinga, al lijkt ie enorm veel op de onze Smile
Alleen hebben wij de basis bauxite inleg en jij hout.
En merk jij ook het verschil in pittigheid tussen de 2.0D en de D3 ?