Weet iemand hoe ik het stalen hondenrek/bagagerek in mijn V50 kan monteren? Het lukt me niet om het in de openingen van de rolhoes te bevestigen.
Heb ik daarvoor een speciale montageset nodig? Alle tips welkom!
installatie hondenrek/bagagerek in V50
- rona222
- 2nd Gear member
- rona222
- 2nd Gear member
- nossy
- 4th Gear member
neen, past in elke v50
beste manier is om je achterbank neer te leggen en dan vanuit de achterbank het rek te monteren, of vanuit de koffer kan ook
waar je gewoon moet opletten is dat je het rek naar voor geplooid staat in deze zin / (en niet \ of _ ) als je gaat monteren. Dus niet zoals het zou omhoog staan of verticaal staan.
beetje moeilijk uitgelegd maar ik hoop dat je het begrijpt :oops:
beste manier is om je achterbank neer te leggen en dan vanuit de achterbank het rek te monteren, of vanuit de koffer kan ook
waar je gewoon moet opletten is dat je het rek naar voor geplooid staat in deze zin / (en niet \ of _ ) als je gaat monteren. Dus niet zoals het zou omhoog staan of verticaal staan.
beetje moeilijk uitgelegd maar ik hoop dat je het begrijpt :oops:
-
- Starter
Ja, ik snap wat je bedoelt! Met veel moeite krijg ik het rek in de / stand (bijvoorbeeld als ik het op de grond leg en er met mijn voet op ga staan), maar als je het loslaat, komt het automatisch weer in de _ stand (parallel aan het dak, zeg maar). Enig idee hoe ik dit kan oplossen?