hi all
ik ben niet zo slim geweest ik dacht even mijn ruitensproeier bij te stellen en ik brak hem af.blijkt dat is aangetast door uv.
nu mijn vraag als ik dat wil vervangen moet ik dan dat zwart kunstof onder mijn ruit weg halen om er bij te komen.
het is een 460
alvast bedankt edward :roll:
ruitensproeier
-
- Starter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 14.06.2006 - 11:01
Ik heb eenzelfde probleem nu met mijn Volvo 440. Ik zie echter bovenstaand niet de berichten die Edward klaarblijkelijk hebben geholpen.
Kan iemand me vertellen hoe ik het beste het ruitensproeier van mijn Volvo 440 kan vervangen?
Bij voorbaat dank.
Kan iemand me vertellen hoe ik het beste het ruitensproeier van mijn Volvo 440 kan vervangen?
Bij voorbaat dank.
- Caerbannog
- 5th Gear member
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 08.09.2005 - 23:20
- Locatie: Niekerk (wk)
- Contacteer:
Of het was een sarcastische opmerking omdat er geen reacties waren 
Bij mijn 480 kan je via de onderkant makkelijk met je hand erbij. (met de motorkap open). Ik weet alleen niet of dit bij een 440 ook zo is....

Bij mijn 480 kan je via de onderkant makkelijk met je hand erbij. (met de motorkap open). Ik weet alleen niet of dit bij een 440 ook zo is....
Als je een zwarte Volvo 480 voorbij ziet komen; nu net gewassen...
Dan kan dat.
Dan kan dat.
-
- Starter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 14.06.2006 - 11:01
hehe, da's ook mogelijk natuurlijk.Caerbannog schreef:Of het was een sarcastische opmerking omdat er geen reacties waren
Ik zal 's kijken.Caerbannog schreef: Bij mijn 480 kan je via de onderkant makkelijk met je hand erbij. (met de motorkap open). Ik weet alleen niet of dit bij een 440 ook zo is....
- Caerbannog
- 5th Gear member
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 08.09.2005 - 23:20
- Locatie: Niekerk (wk)
- Contacteer:
Ik ben zo vrij geweest om even een foto van michel te jatten:

Als ik het zo zie kan het nog wel eens lastig worden er van de onderkant bij te komen.... dat is bij een 480 makkelijker.
Ik zou de kopjes trouwens gewoon nieuw kopen. Ze kosten niet veel geloof ik, bij het verwijderen bij een sloper knappen ze ook altijd af.

Als ik het zo zie kan het nog wel eens lastig worden er van de onderkant bij te komen.... dat is bij een 480 makkelijker.
Ik zou de kopjes trouwens gewoon nieuw kopen. Ze kosten niet veel geloof ik, bij het verwijderen bij een sloper knappen ze ook altijd af.
Als je een zwarte Volvo 480 voorbij ziet komen; nu net gewassen...
Dan kan dat.
Dan kan dat.
- Michel740Turbo
- 5th Gear member
- Berichten: 1777
- Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
- Locatie: Brecht
- Contacteer:
Kuch..........
Je mag de foto's altijd gebruiken als het maar voor een goed doel is LOL :razz:
Je mag de foto's altijd gebruiken als het maar voor een goed doel is LOL :razz:
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1369
- Lid geworden op: 29.12.2005 - 12:02
- Locatie: Kessel lb
Ik vindt de sproeiers van de 440 echt niets om dat ze tegen de ruitenwissers aan sproeien. Je kunt ook sproeirs van een vectra (1992) gaan halen en IN de motorkap boren. Heb je gelijk ook 4 stralen die je apart kunt instellen
Volkswagen heeft dat ook dacht ik zo.
Wim
Volkswagen heeft dat ook dacht ik zo.
Wim
Wim
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.
-
- Starter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 14.06.2006 - 11:01
Bedankt voor de hulp, het is me inmiddels gelukt. Het lastigst was nog het buisje in het opzetstukje te stoppen, maar goed, het is me dus gelukt
Bedankt allemaal. Ik heb nu een nieuw probleem, maar daarvoor zal ik een nieuwe thread maken.
