iPod vraagje

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Lange Bas
1st Gear member

Een snelle vraag over iPod en V50. Welk type iPod is volgens jullie het meest geschikt voor de V50 USB interface? Ik heb sinds maart vorig jaar een V50 met iPod USB interface en wil nu een iPod speler aanschaffen die ik via de stuurbediening kan bedienen en waarvan ik op het display van de auto titel, artiest etc. kan zien. Ik zat zelf aan de iPod Shuffle te denken aangezien ik niet al te veel geld aan een speler wil uitgeven.

Ben benieuwd naar jullie advies.

Bas
Volvo V50 2.0 Edition II pearl blue metallic met calcite leder, Professional Line, Winter Line, Family Line, BLIS, dakspoiler, bodykit, adaptive bi-xenon, zilverkleurige dakrails, key-less drive, parkeerassistentie voor en achter
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Zou eens op MP op zoek gaan naar een "oude" iPod classic met 60Gb oid...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
hans98
4th Gear member

Helemaal mee eens. Ik heb ook een "ouwe" iPod in het handschoenenvak liggen die ik eens per maand eens synchroniseer en als ik een nieuwe CD wil luisteren dan zet ik 'm op een USB stickje.
Ooit: 340D, V50 2.4, V50 T5, S40 1.8, V70 2.5T, V60 PIH, XC90 T8

Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”