kwam n vriend van me met n leuk idee
waarom koop je niet een volvo 740 station

dan heb je redelijk wat vervoers ruimte op spullen te verplaatsen
dus bij deze heb ik een vraag
wat zijn de punten waar ik op moet letten bij zo'n grote bolide
Volgens mij is het 35 % bijtellen Bart!bart simpson schreef:een 940 tot 2/1996 is een young timer, 30% bijtelling over de economische waarde en toch een rijke auto
VolvoVincent schreef:Wil je perse een 740? Het eerste type is natuurlijk de mooiste, maar een 940 heeft vaak iets meer pit (klein turbootje) en vaak ook luxer uitgevoerd. Roesten doen ze vanaf model 87 niet hard, maar door lekkage soms wel van binnen uit. Een bekende plek is onder de voetenmat van de voorstoelen.
bart simpson schreef:35% over € 1.000,-- is bruto € 350,-- p/jr ipv € 300,--, dat doet vast niet echt pijn
Wijsheid beweer ik niet, maar de turbo 740's (of 16v) zijn inmiddels zeldzamer dan een 940 uitgevoerd met een turbo. Daar is toch niets raar aan. Dus tref je sneller een 940 met wat meer pit dan een 740. Een 740 turbo is natuurlijk wel helemaal top. En dat is zeker niet raar. Maar als je een bedrijfje wil beginnen en een grote baksteen zoekt, is een 940 zeker geen rare optie.Wat is dit, buiten dat het de mooiste is, voor rare wijsheid??
Dan moet ik wel 940 centjes hebbenVolvoVincent schreef:Wijsheid beweer ik niet, maar de turbo 740's (of 16v) zijn inmiddels zeldzamer dan een 940 uitgevoerd met een turbo. Daar is toch niets raar aan. Dus tref je sneller een 940 met wat meer pit dan een 740. Een 740 turbo is natuurlijk wel helemaal top. En dat is zeker niet raar. Maar als je een bedrijfje wil beginnen en een grote baksteen zoekt, is een 940 zeker geen rare optie.Wat is dit, buiten dat het de mooiste is, voor rare wijsheid??