Weet dat bij de Audi A5 Cabrio je de kap openen en sluiten tot 50 km/h, standaard.
Denk wel dat het stalen dak wat fragieler zal zijn om al rijdend te bedienen wegens hoger gewicht.
Wat er mis kan gaan met zo een smartbox... geen idee.
Worst case dat je dak vanzelf opengaat terwijl je op de autosnelweg zit?
SmartTop voor C70
- robemer
- 4th Gear member
Je kan de smarttop programmeren dat ie reageert tot maximum van 40 km/uur..... Heb zelf 20 lm/uur (denk ik) en als je op de knop drukt met hogere snelheid gebeurt er niets.
Dus echt fout kan het niet gaan.
Dus echt fout kan het niet gaan.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Vos kan dat inderdaad niet nee, Volvo zeker wel.C70Geert schreef:Grappig trouwens te lezen dat Vos Veghel zich nu toch als reseller propageert. Vraag mij dan wel af hoe dat zit met Volvo-garantie als er iets mis zou gaan met de dakbediening later. Als zij de smarttop verkopen en zeker als ze hem dan ook nog zelf inbouwen zullen ze toch later niet onder garantieclaims uitkunnen als er dakproblemen ontstaan.
Volvo for life
- robemer
- 4th Gear member
C70Geert, en hoe staat het inbouwen ervoor??
Komende dagen beloven ze droog zonnig weer, dus goede condities om de smarttop in te bouwen...... of kan je dit binnen cq carport doen?
Komende dagen beloven ze droog zonnig weer, dus goede condities om de smarttop in te bouwen...... of kan je dit binnen cq carport doen?
-
- 3rd Gear member
Robert,
nog steeds geen stroomdiefjes ontvangen.
Voor diegenen die mijn eerdere berichten gelezen hebben (XTR uit Berlijn reageert niet op mijn melding dat bij de van hen ontvangen smarttopbox de stroomdiefjes ontbraken): dinsdag de 22e mailde ze mij alsnog ze die dag te hebben verstuurd.
Nou heb ik gelukkig een garage om binnen te monteren, dus niet echt afhankelijk van mooi weer, maar ik popel wel om de smarttop in te bouwen.
Overigens bleek gisteren dat de door mij aangepaste setting toch opgeslagen is.
Ik bericht je zodra ik de stroomdiefjes heb.
Geert
nog steeds geen stroomdiefjes ontvangen.
Voor diegenen die mijn eerdere berichten gelezen hebben (XTR uit Berlijn reageert niet op mijn melding dat bij de van hen ontvangen smarttopbox de stroomdiefjes ontbraken): dinsdag de 22e mailde ze mij alsnog ze die dag te hebben verstuurd.
Nou heb ik gelukkig een garage om binnen te monteren, dus niet echt afhankelijk van mooi weer, maar ik popel wel om de smarttop in te bouwen.
Overigens bleek gisteren dat de door mij aangepaste setting toch opgeslagen is.
Ik bericht je zodra ik de stroomdiefjes heb.
Geert
-
- 2nd Gear member
Stroomdiefjes kan je toch in elke autoshop of doe het zelf zaak kopen?
Kost twee keer niks. zou ik persoonlijk iet op wachten tot die in de bus vallen als je popelt hoor
wel minder dat ze niet op je mails reageren... zegt iets over de service....
Kost twee keer niks. zou ik persoonlijk iet op wachten tot die in de bus vallen als je popelt hoor

wel minder dat ze niet op je mails reageren... zegt iets over de service....
BMW Alpina B3 3.3 cabrio (E46)
Porsche 911 Carrera 4 (964)
Volvo C70 (MY 2011)
Porsche 911 Carrera 4 (964)
Volvo C70 (MY 2011)
- robemer
- 4th Gear member
- liquid_force
- 6th Gear member
stuur mij anders je naam&adres even per PB dan zorg ik dat ze per direct opgestuurd worden ...
-
- 3rd Gear member
Nee, na een week tevergeefs wachten na de toezegging dat de stroomdiefjes opgestuurd waren en een hernieuwde mail van mij waarop gemeld werd dat ze opnieuw opgestuurd werden ook weer na 8 dagen niets.
Op mijn mail dat ik ze ook na de 2e keer nog steeds niet ontvangen had werd niet meer gereageerd.
Ik heb het nu wel gehad met het X-T-R Team alias Shop Schulz Tuning in Berlijn.
Inmiddels bij 3 auto-accessoires bedrijven geïnformeerd (o.a. Brezan) maar nergens de juiste te vinden. Wel van een garagebedrijf verbindingsstukjes gekregen maar dan moet ik de 2 stekkerstjes eraf knippen; dat doe ik liever niet.
Gisteren gezien dat Conrad ze zou moeten hebben (3M scotchlok verbinder 0.75-1,5 mm2). Echter blijkt dat de bijbehoren stekker, zoals die aan de module zit, er in 2 maten is (0.75 - 1,5 mm2 en een van 2.5 mm2). Welke is dan de juiste?
Dus Liquid force, als je de juiste hebt wil ik ze graag hebben. Ik stuur je dadelijk even een PB-tje.
Op mijn mail dat ik ze ook na de 2e keer nog steeds niet ontvangen had werd niet meer gereageerd.
Ik heb het nu wel gehad met het X-T-R Team alias Shop Schulz Tuning in Berlijn.
Inmiddels bij 3 auto-accessoires bedrijven geïnformeerd (o.a. Brezan) maar nergens de juiste te vinden. Wel van een garagebedrijf verbindingsstukjes gekregen maar dan moet ik de 2 stekkerstjes eraf knippen; dat doe ik liever niet.
Gisteren gezien dat Conrad ze zou moeten hebben (3M scotchlok verbinder 0.75-1,5 mm2). Echter blijkt dat de bijbehoren stekker, zoals die aan de module zit, er in 2 maten is (0.75 - 1,5 mm2 en een van 2.5 mm2). Welke is dan de juiste?
Dus Liquid force, als je de juiste hebt wil ik ze graag hebben. Ik stuur je dadelijk even een PB-tje.
- liquid_force
- 6th Gear member
zoals per PB vermeld: heb Mods4Cars erop aangesprokenen ze zullen direct actie nemen, zowel voor de stroomdiefjes als voor de after-sales-support van XTR
- liquid_force
- 6th Gear member
update: envelop met stroomdiefjes gaan morgen per post vanuit Berlijn richting C70Geert ...
-
- 2nd Gear member
Mijn Volvo dealer, Hooftman Schoonhoven raad mij af om de Smart Top te laten monteren met het oog op de garantie/produktaansprakelijkheid!
Ik moet er niet aan denken dat er iets zou gebeuren met mijn kap constructie en Volvo trekt er vervolgens zijn handen van af omdat de schade cq defekt is/wordt veroorzaakt door de Smart Top!!!!
Ik moet er niet aan denken dat er iets zou gebeuren met mijn kap constructie en Volvo trekt er vervolgens zijn handen van af omdat de schade cq defekt is/wordt veroorzaakt door de Smart Top!!!!
Volvo C70 2.4i Geartronic Summum Ember Black Sovereign Hide Soft leder calcite/off black incl luxury line en professional line, Sirona 17";, RTI, Xenon, High Performance etc. etc.
Volvo V50 MY2009 1.8 Flexifuel Edition II RTI Seasons Line Dark Beige Calcite leer 17 inch Mestra zilverkleurige dakrails dakspoiler Black Stone
Volvo V70 2,5 liter exclusive line automaat MY1997 LM 17";
Volvo V50 MY2009 1.8 Flexifuel Edition II RTI Seasons Line Dark Beige Calcite leer 17 inch Mestra zilverkleurige dakrails dakspoiler Black Stone
Volvo V70 2,5 liter exclusive line automaat MY1997 LM 17";
-
- 3rd Gear member
Het is gelukt!!!! Vandaag ontving ik per post uit Berlijn eindelijk de ontbrekende stroomdiefjes voor de inbouw van de smarttop.
Liquid Force, reuze bedankt voor je tussenkomst; het heeft tot een snel resultaat geleid.
Binnenkort inbouwen en dan genieten van het resultaat.
Liquid Force, reuze bedankt voor je tussenkomst; het heeft tot een snel resultaat geleid.
Binnenkort inbouwen en dan genieten van het resultaat.
- robemer
- 4th Gear member
Die Liquid force heeft connecties zeg......... 4 dagen na zijn bemiddelen heb je de diefjes in huis !!!
Zie je morgen Geert.....gaan we rustig inbouwen. Denk aan de koffie
Zie je morgen Geert.....gaan we rustig inbouwen. Denk aan de koffie
- liquid_force
- 6th Gear member
graag gedaan Geert
Veel plezier met inbouwen morgen beide!

- robemer
- 4th Gear member
Paspoes,
Als jouw dealer het afraad kan je toch naar een andere dealer gaan die deze functie voor jou inbouwt??
Vos in Veghel besteld en bouwt in (zie website mod4cars; retailers)
Los daarvan wat kan er nu misgaan met een smarttop....alleen niet zo programeren dat je kap kan openen met 40 km/uur. Vele gebruikers zonder problemen als je dit topic doorspit
Als jouw dealer het afraad kan je toch naar een andere dealer gaan die deze functie voor jou inbouwt??
Vos in Veghel besteld en bouwt in (zie website mod4cars; retailers)
Los daarvan wat kan er nu misgaan met een smarttop....alleen niet zo programeren dat je kap kan openen met 40 km/uur. Vele gebruikers zonder problemen als je dit topic doorspit
- liquid_force
- 6th Gear member
voor een retourticket naar Düsseldorf bouw ik hem ook voor je in hoor 

- robemer
- 4th Gear member
-
- 3rd Gear member
Robert heeft met zijn gouden handen het record gebroken: binnen een half uur was de smarttop ingebouwd en zat alles weer op z'n plek. Ideaal dat openen en sluiten met de afstandsbediening.
Het was een prachtige zaterdag, er meteen maar een mini-meeting van gemaakt waarvan hieronder wat sfeerplaatjes.
Robert, nogmaals hartelijk dank voor je hulp.

Het was een prachtige zaterdag, er meteen maar een mini-meeting van gemaakt waarvan hieronder wat sfeerplaatjes.
Robert, nogmaals hartelijk dank voor je hulp.

-
- 5th Gear member
Hey, leuk om de twee versies naast elkaar te zien. Blijven beide gaaf, maar zou niet kunnen kiezen welke van beide de mooiste neus heeft. De achterkant ben ik wel uit, de nieuwe vind ik beter geslaagd.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)