Die velgen staan echt heel erg mooi onder deze auto. Precies groot genoeg. Ik zou er zeker een verlagings set onder zetten. Vind de velgen nu een beetje een vlag op een modderschuit om het oneerbiedig te zeggen. Dit vraagt om een setje Eibach veren. Denk dat het met de achteruitgang van het comfort wel mee zal vallen. Het uiterlijk gaat er echter met sprongen op vooruit. Gewoon doen!
eddy3 schreef:2;5T is begrensd op 210km/u.(Niet altijd)
Grtn
Een 2.5T begrensd? Nog nooit van gehoord. Wel voor een (oude) 163pk D5 die inderdaad niet harder ging als 210.
@V70bio
Een 2.5T heeft gewoon 1 uitlaat.
Verbruik 2.5T = 1:7 .. 9 en 2.4D = 1: 12 .. 14 (reële verbruikscijfers) als je erg je best doet wordt dat 1:11 en 1: 16
BMW 520D steptronic automaat, high executive, HiFi professional audio, sportstoelen etc. etc. S60 2.5T Drivers Edition, Top line, Black Sapphire, Sportleder Light Sand, Premium Sound - IMIV, Geïntegr. Telefoon, Orpheus 17, MY2009.
S60 D5 Edition, black sapphire, nordborg light sand, electra 16, high performance audio MY2005.
De laatste generatie 2.5T met 231pk heeft een topsnelheid van 210km/h volgens Volvo brochures/prijslijst. Aangezien dit op 230km/h lag bij een iets oudere MY2008 handgeschakelde 2.5T van 200pk lijkt het dus wel begrensd tegenwoordig.
Misschien komt die lagere topsnelheid doordat je op gas rijd?
Volvo V50 2.0D Edition II Plus line (januari 2008) Volvo V50 2.0D Momentum High Performance Audio (november 2004)
Merkwaardig allemaal. Dit is bij een S60 2.5T MY09 in elk geval niet zo.
Geen begrenzing en 1 uitlaat. Ging er dus voetstoots van uit dat dit in elk ander model of jaargang hetzelfde is. Niet dus.
BMW 520D steptronic automaat, high executive, HiFi professional audio, sportstoelen etc. etc. S60 2.5T Drivers Edition, Top line, Black Sapphire, Sportleder Light Sand, Premium Sound - IMIV, Geïntegr. Telefoon, Orpheus 17, MY2009.
S60 D5 Edition, black sapphire, nordborg light sand, electra 16, high performance audio MY2005.
allereerst zitten er std. al 2 dempers links en rechts. Alleen zie je ze normaal gesproken niet. Bij ons zitten er 2 originele V40? eindstukken op gelast.
En mijn autobahn ritje was gewoon op benzine dus dat zou opzich geen probleem mogen zijn. Ik heb meer het idee dat de weerstand toch net iets te groot is en dat hij daardoor de laatste 1200 toeren in zn 6 niet meer mee pakt. Het is niet zo dat hij niet hard genoeg gaat... maar als je andere auto's in dezelfde klasse bekijkt dan doen die allemaal wel 230/240 en sommige gewoon 250.
Johan:EenS60 2,5T is inderdaad nooit begrensd geweest:opgave 235km/u
Een S80II 2,5T daarentegenis op de meeste markten steeds begrensd geweest op210km/u,op andere daarentegen opgave 235km/u.(De 200 pk versie)
De 231pk versie wederom begrensd op 210km/u.(Zonder begrenzing opgave 240km/u)
Dit vind ik dan nutteloze begrenzingen.(Volvo wilde liever hun 3,2 zes in lijn slijten)
Ik heb een vraag over de mistlamp R disign kapjes, zijn deze makkelijk te vervangen ik heb nu de zwarte kapjes en wil deze vervangen voor de R disign kapjes.