Toch wel: er staat een witte XC70 MY 2011.Paul schreef:Volgens mij staan de V70's en Xc70's niet op de beurs
MY2012 V70 en XC70 staan er niet.

VolvoMafia schreef: Zeg dan hoe je aan die foto komt aub. Je hebt een foto die niet door Volvo openbaar is gemaakt, die komt ergens intern vandaan.
In het verleden heb je wel meer foto's geplaatst die helemaal nog niet openbaar mogen, denk aan het Sensus systeem in de XC60. En je hebt echt werkelijk geen idee met hoeveel ellende je dealers daarmee opzadelt
bart simpson schreef: Waar het om gaat in deze topic is dat NL dealers beschuldigd worden van het achterhouden van informatie die voorlopig nog niet relevant lijkt.
bart simpson schreef: Ben bang dat Caspar iets suggereert dat voorlopig niet aan de orde gaat zijn en dat Volvomaffia het bij het rechte eind heeft.
Het is ook jammer dat de suggestie (opnieuw) gedaan wordt dat de NL dealer de beschikbare info niet wenst te delen met hun klanten.
Wat er niet is kun je niet delen....
was toch een 175 pk 2.4d... nu zitten D3 en D5 laag in CO2 dus laat maar komen !bart simpson schreef:De vorige 2.0d Ltd Edition was al > € 41.000,-- in 2011, voor ruim € 47.000,- had je toen een 163pk 2.4D aut, er was nooit D5 Ltd Edition, de CO2 BPM was de boosdoener van die verhogingen.
.
Dus Volvo ruimt haar oude (en volgens sommige hier mooier!) dashboard op met een Limited Edition versiebart simpson schreef:Vandaag is afgetrapt een nieuwe V70 D3 Limited Edition aanbieding, zo te zien een my 2012 deze is gebaseerd op de Momentum en start op € 43.995,--, wel met RTI maar zonder Sensus.
Maar de ocean race heeft van die mooie bulten ? Is dat dan gebaseerd op een ander MY. Natuurlijk zou de dash wijziging ook model jaar onafhankelijk ingevoerd kunnen worden, gewoon als de oude "op" zijn.bart simpson schreef:@ caspar, my 2012 lijkt voor de V70 nog niet het moment van sensus te zijn.
Jij zegt dat dat wel het geval is.
Ik heb hier vooralsnog niemand jou als leugenaar weten uitmaken. Als Volvocars zelf foto's publiceert dan moet jij mij niet beschuldigen, dat is wat er hier gaande is. Als jij met je Volvocontacten in NL niet uptodate bent met info, dan moet je dat een ander niet verwijten. De vele steunbetuigingenVolvoMafia schreef:thanks Bart S. En voor wat de rest betreft: je denk maar wat je denkt te weten. Ik weet wat ik weet en een ander hoeft mij niet te vertellen dat dingen bij een instantie waar ik werk anders gaan terwijl die gene daar niet komt.
degene die mijn posts al hier waarderen; dank daarvoor, help jullie graag. Degene die mij voor leugenaar uit maken en vast blijven houden aan hun eigen kleine vertrouwde wereldje; succes met je leven maar negeer mij aub dan zal ik jullie ook negeren.