Volvo V70 Limited Edition

Plaats reactie
Volvoman
7th Gear member
Contacteer:

De credits gaan naar Hotpants!

Dit is de informatie omtrent de V70 LTD!

Naast de zeer uitgebreide standaarduitrusting die horen bij de Momentum zoals o.a. chromen
raamomlijsting, elektrisch bedienbare achterklep en Bluetooth, is de Limited Edition voorzien van de
volgende zeer aantrekkelijke opties:
· RTI geïntegreerd hard-disk navigatiesysteem. Inclusief Nederlandstalige stembediening,
stuurwielbediening, TMC & voorgeïnstalleerde Europa kaart & MapCare
· Feather Line Aluminium inleg
· Dual Xenon koplampen met adaptieve bochtverlichting
· Koplampreinigingsinstallatie
· Select Lederen bekleding
· Verwarmbare voorstoelen
· Noodreservewiel
· 17" lichtmetalen wielen (nieuw design, details volgen)
Prijzen
Als basis dient de al zeer complete standaarduitvoering van de Momentum, aangevuld met eerder
genoemde opties.
Opgeteld een voordeel van meer dan € 7.100,-!
Tegen een meerprijs van slechts € 2.500,- kan de V70 T4 Limited Edition als de V70 D3 Limited Edition
worden uitgerust met de Powershift cq. Geartronic zestrapsautomaat.
Netto
catalogusprijs
(€)
BPM
bedrag
BTW
bedrag
Consumenten
prijs incl.
BPM en BTW
V70 T4 Limited Edition € 41.495
V70 T4 Powershift Limited Edition € 43.995
V70 D3 Limited Edition€ 43.995
V70 D3 Geartronic Limited Edition € 46.495

Voor de V70 Limited Edition is er de keuze uit één standaard solid lak, vier metallic lakken en één
Inscription metallic lak tegen de gebruikelijke meerprijzen.
- Black Stone solid
- Black Sapphire metallic
- Oyster Grey metallic
- Savile Grey metallic
- Caspian Blue metallic
- Electric Silver metallic (Inscription lak)

Alle beschikbare Select Leder interieur kleuren zijn bestelbaar.
LINES
De volgende Lines zijn beschikbaar op de V70 Limited Edition:
- Driver Support Line
- Family Line
- Luxury Line, bestaande uit:
Luxury Line
Elektrisch bedienbaar glazen schuif-/kanteldak € 1.550
Elektrisch verstelbare voorstoelen € 1.085
Park Assist voor € 625
Elektrisch neerklapbare hoofdsteunen achter € 205
Totaal € 3.805
Luxury Line € 1.995
Voordeel € 1.810
OPTIES
Naast metallic lak zijn zwarte roofrails & automatische niveauregeling optioneel bestelbaar.

ACCESSOIRES
Ondanks de zeer uitgebreide uitrusting van de V70 Limited Edition biedt deze uitvoering nog vele
mogelijkheden om accessoires aan uw prospects te verkopen. Denk hierbij aan een Comfort Pack en
een Styling Pack.
Dit Comfort Pack wordt aangeboden voor € 1.495,- i.p.v. € 2.060,- en omvat:
· Front Blind View Camera
· Park Assist Camera achter
· Cargo Fix kit
· Omkeerbare bagageruimtemat
Daarnaast is er een “R-Design” Styling Pack beschikbaar voor € 1.295,-.
Hiermee wordt de auto uitgerust met:
· Achterklepspoiler
· Sportuitlaat met unieke R-Design achterbumperspoiler
· Silk Metal mistlampframes
· Sportpedalen
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
steveo_veranes
2nd Gear member

Mooie aanbieding hoor! Vanaf wanneer en tot wanneer kan dit moois besteld gaan worden?
XC70 LE - Twilight Bronze - Luxury - Family
Saab 9-3 2.0 Cabrio 201pk Vialle lpi
S40 B 115pk '98 Vialle lpi
VW Polo
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

wat maakt het uit tot wanneer? het kan nu
Volvo for life
steveo_veranes
2nd Gear member

Welaan voor degenen die ook toekomstige aanbiedingen\modellen overwegen (bijv een van de OR editions) is het wel handig om een idee te hebben tot wanneer deze aanbieding geldt. Dan weet je wanneer je uiterlijk moet beslissen.
VW Polo
NielsPHEV
7th Gear member

Als ik het zo zie is het een D3 momentum, met professional line en winter line totaal 49.885,= ik kom op een "voordeel'van € 5890 en geen € 7.100 of mis ik iets ?

Groot voordeel is natuurlijk wel de lagere bijtelling sla gevolg van de lage catalogus prijs.

Voor mij zal de beslissing vooral afhangen van de "feel" van de D3. Wanneer er tegen een meerprijs van zo'n € 2500,= een D5 inlag zat ik maandag bij de dealer om te bestellen.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

een momentum heeft std geen roofrails of reserverwiel
Volvo for life
NielsPHEV
7th Gear member

bart simpson schreef:een momentum heeft std geen roofrails of reserverwiel
"Naast metallic lak zijn zwarte roofrails & automatische niveauregeling optioneel bestelbaar"

Dan heb ik bovenstaande niet goed begrepen, ik las (tussen de regels) optioneel tegen meerprijs maar de roofrails zitten er kennelijk bij
steveo_veranes
2nd Gear member

Is de echte prijslijst in PDF al ergens te downloaden? Ben benieuwd naar de precieze BPM bedragen.
VW Polo
timewa
2nd Gear member

(1e post)

Volvo is vrij nieuw voor mij. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik een nieuwe leaseauto zoek, en ik een tip kreeg dat er een sterke aanbieding is voor de V70.

Ik ben nog bezig mijn mening te vormen over de V70 (heb er al wel mee gereden) maar wat ik zo zag van die T4 LTD is dat het wel erg veel waar voor het geld is, ik wil er dus meer over weten. Qua bijtelling erg aantrekkelijk.

Ik ben benieuwd naar 3 dingen:
1) Wat zijn de meningen over de T4 motor hier op dit forum? Ik kan nog geen goede reviews vinden. Een 1.6 Ford motor klinkt niet zo heel geweldig, maar in een korte Engelse test leek men toch erg blij verrast. Mijn referentie is de dieselmotor van m'n huidige 520d E60LCI.

2) Kan de LTD gecombineerd worden met de Dynaudio? Wat zijn de meningen over dit Dynaudio systeem? Een stille auto met een kwalitatief hoogwaardige geluidsinstallatie vind ik belangrijk, en ik vond de "High performance audio" in de V70 van een collega nogal tegenvallen. Als de Dynaudio niet te bestellen is op de LTD, is dat dan iets dat achteraf ingebouwd kan worden door de dealer met de originele onderdelen?

3) Heeft iemand de huidige V70 al vergeleken met een BMW 520d F10, en zo ja wat viel daarbij op? (behalve het feit dat de BMW een stuk duurder is in gelijkwaardige uitvoering)

Misschien staan de antwoorden al elders op dit forum, in dat geval excuses.
hendrik2000
Starter

Beste Timewa

Je moet als de bliksem op zoek gaan naar een v70 r-edition. Ben net ook door het proces heen gegaan. BMW 5 is mij te duur in de lease met gewenste opties als en ik heb er al een gehad. Nwe 520d heeft wel hele fijne motor met koppel
T4 motor lijkt mij ondergemotoriseerd, 2.0t heeft al goed vermogen en prima te tunen naar specs T5 of meer Wat is dynaudio ? Subwoofer icm high performance ben je er ook uit(volgens mij)

Succes ermee
2010 Volvo S80 2.4D Geartronic
2011 Volvo V70 2.0T Powershift r-edition
timewa
2nd Gear member

hendrik2000, Bedankt. Ik dacht dat de R-edition niet meer leverbaar was maar zal deze week even langs de Volvo dealer gaan.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

R edition is niet meer bestelbaar, er zullen er vast nog wel wat op voorraad staan
Volvo for life
timewa
2nd Gear member

Ik ben vandaag even bij de dealer geweest om informatie in te winnen over de V70 LTD. Het gaat om het MY2012 model met de extra dakkapel op het dashboard en met de sterk verbeterde navigatie. Dit nieuwe infotainment systeem heeft o.a. hoge resolutie display, USB en spraakbesturing. Nog niet alle verdere details zijn bekend, maar de verkoper meldde me dat het Dynaudio systeem niet leverbaar was op deze LTD serie, wat ik begrijpelijk maar wel erg jammer vind.

Al met al is dit een zeer sterke aanbieding die ook qua bijtelling gunstig uitvalt. Ik ben nu benieuwd naar dit model in het echt en zou graag de T4 eens willen proberen. Volvo was niet mijn eerste keuze eerlijk gezegd, maar wellicht kan dit LTD model mij toch overtuigen.

Als iemand ervaringen met de T4 180pk wil delen of een tip kan geven over een goede review: Zeer welkom!
casper
5th Gear member

timewa schreef:Ik ben vandaag even bij de dealer geweest om informatie in te winnen over de V70 LTD. Het gaat om het MY2012 model met de extra dakkapel op het dashboard en met de sterk verbeterde navigatie. Dit nieuwe infotainment systeem heeft o.a. hoge resolutie display, USB en spraakbesturing.
bart simpson schreef:@ caspar, my 2012 lijkt voor de V70 nog niet het moment van sensus te zijn.
Jij zegt dat dat wel het geval is.
Ja, ik zeg dat en ik ben blijkbaar niet de enige dus die dat zegt...
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

hetgeen je zegt blijkt niet uit hetgeen er in de tot op heden vrijgegeven limited edition omschrijving staat, ik wacht het dus nog steeds af
Volvo for life
steveo_veranes
2nd Gear member

Heb mijn dealer ook gesproken, volgens hem waren er "details" gewijzigd in het MY12 interieur, maar hem was niet verteld was voor details dan. Da's toch raar he dat de ene dealer dit hoort en de andere dat.

Verder kunnen er nog geen formele offertes gemaakt worden, hij verwachtte dat dat pas over een week of twee kan.
VW Polo
tvc15
3rd Gear member

Het huidige (t/m MY 11) RTI systeem in de V70 heeft geen harddisk en geen stembesturing. In de omschrijving van de Limited Edition wordt wel een hard disk en stembesturing genoemd. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er nog een upgrade van het huidige RTI systeem komt om vervolgens onmiddellijk door Sensus vervangen te worden. Afijn, nog 9 nachtjes slapen, dan staat ie bij de importeur heb ik begrepen, dan weten we het zeker.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Volvo NL heeft iedere dealer dezelfde info gegeven, ik hoop natuurlijk wel eens wat als het gaat om veranderingen, alleen roep ik het pas naar klanten als de info vanuit volvo daadwerkelijk beschikbaar is
Volvo for life
steveo_veranes
2nd Gear member

Wat valt er eigenlijk qua bijtelling zo gunstig uit aan de limited edtion? Zowel de T4 als D3 zijn toch gewoon 25% bijtelling?
VW Polo
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

scherp opgemerkt, maar wel even gemist dat een Momentum D3 normaal van start gaat op € 46.395,-- ? en dat zonder winter/professional-lines en roofrails, die doen daar bovenop een kleine € 4.000,--, daar zit het voordeel
Volvo for life
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”