vastec tuning
- Rome
- 3rd Gear member
De beste lijkt Rica te zijn. (zie www.rica.nl) Heb zelf heel veel plezier van een getunede S60 D5 Geartronic naar 210 pk.
Volvo S60 2.4D, 2005, Geartronic, Powered by Rica, Zomer Nebula 18";, Winter Thor, Schuif/kanteldak.
Eerder in bezit gehad: 360 GLT, 440 GLT, 460 GLE, V40 1.8, 850 GLT,
V40 1.8 LPG, S70 2.5 LPG, V40 1.9D, S70 2.5D.
![Afbeelding]()
Eerder in bezit gehad: 360 GLT, 440 GLT, 460 GLE, V40 1.8, 850 GLT,
V40 1.8 LPG, S70 2.5 LPG, V40 1.9D, S70 2.5D.
-
- 6th Gear member
Nouhhhw, ik zou dan dit forum nog maar eens goed doorzoeken, de "betere" zijn juist o.a. fasttech en European tuning, omdat deze tuning op maat aanbieden. Daarnaast is er al meer dan genoeg gepost over de werkelijke opbrengsten van Rica tuning...Rome schreef:De beste lijkt Rica te zijn. (zie www.rica.nl) Heb zelf heel veel plezier van een getunede S60 D5 Geartronic naar 210 pk.
idealiter tune je door vooraf en achteraf een dyno run te doen, dan weet je zeker wat je hebt gekregen, en waar je voor betaald.
overigens, ik wist niet dat er al tuning beschikbaar was voor de D3?
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
-
- 5th Gear member
Een bedrijf wat wel meer doet op "auto-electronica" gebied. http://www.vastec.be/VASTEC07/VASTECNL/index.htm
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ik nodig je van harte uit om RICA tunig te nemen en direct erna op de rollenbank de test uit te voeren.Quota schreef:Nouhhhw, ik zou dan dit forum nog maar eens goed doorzoeken, de "betere" zijn juist o.a. fasttech en European tuning, omdat deze tuning op maat aanbieden. Daarnaast is er al meer dan genoeg gepost over de werkelijke opbrengsten van Rica tuning...Rome schreef:De beste lijkt Rica te zijn. (zie www.rica.nl) Heb zelf heel veel plezier van een getunede S60 D5 Geartronic naar 210 pk.
idealiter tune je door vooraf en achteraf een dyno run te doen, dan weet je zeker wat je hebt gekregen, en waar je voor betaald.
Zou RICA dan geen tuning op maat aanbieden?
RICA is de uitvinder van Tuning op maat, dus hoe je hierbij komt...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
-
- 6th Gear member
Ik zie hier genoeg onderwerpen voorbijkomen waarin men claimt en bewijs heeft van de rica tuning, dat de gestelde waarden niet gehaald worden. Maar goed, eenieder moet zelf weten waar ze hun geld aan uit geven....VolvoTech schreef:Ik nodig je van harte uit om RICA tunig te nemen en direct erna op de rollenbank de test uit te voeren.Quota schreef:Nouhhhw, ik zou dan dit forum nog maar eens goed doorzoeken, de "betere" zijn juist o.a. fasttech en European tuning, omdat deze tuning op maat aanbieden. Daarnaast is er al meer dan genoeg gepost over de werkelijke opbrengsten van Rica tuning...Rome schreef:De beste lijkt Rica te zijn. (zie www.rica.nl) Heb zelf heel veel plezier van een getunede S60 D5 Geartronic naar 210 pk.
Zou RICA dan geen tuning op maat aanbieden?
RICA is de uitvinder van Tuning op maat, dus hoe je hierbij komt...
klik
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
- oddball
- 2nd Gear member
RICA levert ook maatwerk:Quota schreef:
Nouhhhw, ik zou dan dit forum nog maar eens goed doorzoeken, de "betere" zijn juist o.a. fasttech en European tuning, omdat deze tuning op maat aanbieden. Daarnaast is er al meer dan genoeg gepost over de werkelijke opbrengsten van Rica tuning...
http://www.rica.nl/custom.aspx
2000 V70n T5, sunblinds, chassit nivomat brackets, 18"; IPD vector, Michelin Pilot Sport 3, S60 phase 2 xenon, S60 grille, IPD TCV, IPD Strut Bar Mount Conversion, IPD Heavy Duty Compressor Bypass Valve, IPD HD ignition coils, DO88 turbo inlet, BSR/Apexi optiflow, BSR 3" downpipe + sportcat, Ferrita 2,5" catback, ACtronics ETM, Lesjöfors springs, RICA stage 2, >320pk >>440Nm.