Goedemiddag,
Vandaag ontdekte ik via een spiegelende ruit achter mijn auto dat mijn 3e remlicht van mijn my 2007 S40 niets doet. De remlichten werken wel.
Ik heb het instructieboekje al doorgespit, op zoek naar iets over een zekering. Er zitten er heeeeeel veel in, maar ik zie niets over een zekering 3e remlicht.
Ik denk dat het leds zijn, ik vermoed dat deze niet snel zelf stuk zullen gaan. Iemand nog bruikbare tips?
Grt
3e remlicht werkt niet
-
- 1st Gear member
@fjrene
Bedankt voor de reactie, maar ik heb niet het idee dat ik makkelijk bij komen, de bedrading bedoel ik dan.
Heb nog even navraag gedaan bij een dealer in de buurt. die vertelde dat het eigenlijk nooit voorkomt... heb ik weer.
Ik wacht nog maar even tot de volgende beurt, hoewel de auto ook inzet is van een juridische procedure en ik eigenlijk hoop de sleutels weer terug te kunnen geven aan de dealer. Wishfull thinking
Bedankt voor de reactie, maar ik heb niet het idee dat ik makkelijk bij komen, de bedrading bedoel ik dan.
Heb nog even navraag gedaan bij een dealer in de buurt. die vertelde dat het eigenlijk nooit voorkomt... heb ik weer.

Ik wacht nog maar even tot de volgende beurt, hoewel de auto ook inzet is van een juridische procedure en ik eigenlijk hoop de sleutels weer terug te kunnen geven aan de dealer. Wishfull thinking