Bluetooth telefoon in V50 in combinatie met Nokia N97 mini

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Glimmerman
Starter

Hallo,

Sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaar van een V50 1.6d S/S. Helemaal top, rijdt als een dijk. :P
Nu heb ik een Nokia n97 mini en heb deze met de bluetooth ingebouwde telefoon verbonden. Werkt prima, alleen krijg ik geen contacten van mijn telefoon in het telefoonboek van de auto. Hij zegt dan steeds..."momentje geduld", alleen duurt dit momentje wel heeeeel erg lang en gebeurd er uiteindelijk niets. Ook het kopieren van contacten zegt ie dat dat op de achtergrond gebeurd, maar uiteindelijk staat er niks in.
Heeft iemand enige ervaring met de combinatie van nokia n97 mini en het synchroniseren van je contacten via bluetooth??? Betreft een High Performence radio. De bluetooth versie is 05.07_R.
Volgens de volvo-site zou de telefoon getest zijn in 2010 en het goed moeten doen.
Hoop dat iemand me kan helpen. :( :(
Glimmerman
Starter

Gevonden hoe je je contacten kan versturen naar MYCAR en werkte mijn tlefoonboek. Echter nadat contact was verbroken met telefoon en auto, was het telefoonboek weer uit de auto verdwenen en kreeg ik het er ook niet meer in, ook niet na weer verzonden te hebben via bluetooth.
Kent iemand dit probleem wel?? Heb het forum al aardig doorgespit maar ben het nog niet tegen gekomen. :crybaby:
Glimmerman
Starter

GELUKT!!
Vandaag naar de dealer gereden. Begrepen eerst ook niet waaraan het lag. Auto aangesloten op de computer en er bleek een update beschikbaar te zijn. Deze werd meteen ingeladen en tataaaa...hij werkt perfect. Contacten staan in telefoonboek en blijven erin, ook wanneer het contact uit is geweest.

Dus mochten er meer mensen zijn met hetzelfde probleem, even laten updaten bij de dealer (05.08_R is de laatste versie nu) en klaar.
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”