kontaktslot problemen 960

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
volvo940turbo
Starter

gisteren 960 2.5 gekocht met 'raar verhaal'over dat er een nieuw contactslot was ingebouwd en auto na het starten handmatig in stand 1 moest worden teruggezet. Ik ging rijden, was dat alweer vergeten, van alles begon uit te vallen.clignoteur, electr ramen etc/dacht in 1e instantie dat zekering stuk was. herinnerde me toen verhaal over 'stand 1'en toen werkte het inderdaad. So far so good. tot aan de terugreis..km teller viel stil en automaatbak begon te knipperen.. Op dit moment start goed, loopt goed maar als ik hem terugzet in stand 1 begint km teller uit te vallen/benzinemeter etc, in stand 2 knippert automaatbak(noodloop)...iemand ervaring hiermee? ik denk dat electronisch kontakt aan achterkant kontaktslot stuk is.

herman vanmulken, maastricht
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Ik denk dat jij terug moet naar de verkoper.

Het is toch raar dat je contact in I moet staan om te kunnen rijden. Ik verwacht dat er ooit een nieuw slot is ingekomen en dat de bedrading op de verkeerde lippen is gesoldeerd.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”