Einde van de maand ga ik hem ook maar eens in de was zetten!
Ik heb tevens het interieur en het leer helemaal gereinigd en afgenomen.
Ben er best wel trots op dat het beige nog zo mooi is!

Als je naar Maastricht wilt rijden wil ik je wel een keer helpen. Doen we onze auto een mooie dag en help ik je wel met aanwijzingen en tips.Pitte schreef:Noorden van Brussel
Mooi voorstel Blastaway,ik stuur je een PM om verder af te spreken!blastaway schreef:Als je naar Maastricht wilt rijden wil ik je wel een keer helpen. Doen we onze auto een mooie dag en help ik je wel met aanwijzingen en tips.Pitte schreef:Noorden van Brussel
Dank je, dat was ook één van de redenen waarom we deze (eerder dan gepland!) gekocht hebben. Er zitten nagenoeg geen deuken en/of krassen op de auto. Maar als er onverhoopt tòch een bijkomt laat ik hem denk ik niet restylen, dan blijf je bezig denk ik. De auto staat op de oprit en wij en de kinderen gaan er dagelijks een paar keer langs met de fietsen dus het risico dat er wat bijkomt is natuurlijk aanwezig, hoewel het met de vorige auto ook maar slechts één deukje is bijgekomen en dat was nog mijn schuld ook....nauticbluepearl schreef:Wat ben ik jaloers op zulke strakke flanken. mijn v70 (ook 11 jaar) zit vol met door-dents, je weet wel van die vertikale vouwen in het plaatwerk verooraakt door de buurmans portier.
Laat je je auto jaarlijks restylen? (uitdeuken zonder spuiten)