Als ik heel eerlijk ben vind ik het huidige interieur mooier. Het neigt nu erg naar de Duitse merken met iets teveel knopjes en hendeltjes. Hoe gaat de buitenkant eruit zien? Of is dit een facelift model? Naar mijn mening kan de S80 nog wel wat jaartjes mee...
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07 security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
Chris, moet je is in een Audi A6 gaan zitten, als het donker is is het net een kermis atractie met kerstboomverlichting, om gek van te worden. Ik denk dat het hier nog wel mee valt.
wdo schreef:Chris, moet je is in een Audi A6 gaan zitten, als het donker is is het net een kermis atractie met kerstboomverlichting, om gek van te worden. Ik denk dat het hier nog wel mee valt.
Tel eens het aantal knopjes in middenconsole, stuk of 20 rondom! In de huidige 12 afhankelijk van de opties.
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07 security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
Gelukkig doet Volvo er niet aan mee. Wat is simpler, als op een knopje te drukken ? Aan en uit :roll:
Volvo 480 Turbo Collection 074/480
Volvo V60 D5 R-Design Volvo 850 Turbo Estate R.I.PVolvo V70 II 2.4 Volvo 480 ESVolvo480 ES Two Tone Volvo 480 Two Tone TurboVolvo 480 Turbo AT
Dat weet ik. Daarom is een Volvo ook zo fijn. Starten en rijden, de rest verklaard zich vanzelf. Of het nu een 850, C30 of V60 is. Dat MMI van Audi is erg, en dan nog de erg laag geplaatste Airco bediening met die kleine knopjes.
Volvo 480 Turbo Collection 074/480
Volvo V60 D5 R-Design Volvo 850 Turbo Estate R.I.PVolvo V70 II 2.4 Volvo 480 ESVolvo480 ES Two Tone Volvo 480 Two Tone TurboVolvo 480 Turbo AT
Het dashboard vind ik wel mooi maar dit zielige plankje met knoppen is sneu en blijft sneu !
Misschien alleraardigst in andere Volvo's maar niet in een S80 !
Punt uit, geen discussie mogelijk !
Wát ? Design ? Een design plankje ........ laat me niet lachen zeg, sneu is het, héééél erg sneu ! :evil:
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Paul schreef:Ik hoop het niet, serieus irritant systeem (maar dat was in een MY07 320Touring
Het nieuwe i-drive systeem is echt een stuk (ver)beter(d) en werkt intuïtief. Het toevoegen van sneltoetsen rond de draaiknop is een serieuze vooruitgang.
Volvo V70 T5 Geartronic full options (2000)
XC70 D5 Geartronic Momentum (2005)
V70 2.5T Geartronic Momentum, Winter Line, Mobility Line, Security Line, Active Driving Line, Four-C, Canicula velgen, Rica-update (2007, MY 2008)
XC70 2.5T Geartronic Summum, o.a. Mobility Line (MY 2005) V50 2.0 Edition I, Mobility Line (MY 2009)
V60 T4F Powershift Kinetic, o.a. Business Pack Pro, schuif-/kanteldak, stoelverwarming (MY 2012)