Auto is der nog niet maaaaar...

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Bartk
2nd Gear member

Toch al ff op volvopartshop de dubbelzijdige mat voor in de koffer en de 'gordijntjes' voor de achterdeuren en koffer besteld, ze vertrekken vandaag naar mij toe.

Leuk, de eerste 'mods' zij al besteld nog voor de wagen er is :P
Vrouwtje: V50 DrivE Start/Stop, MY12, R-design, Xenon, regensensor, gelamineerd glas, BLIS,park sensoren achter & voor, LED daglichten, zwart leder, kinderzitjes achter, RTI, kinderbeveiliging, alarm
Zelf: Citroen C5 Tourer, Firmawagen (anders koop je geen fransman ;-) )

Resto project: '95 480 GT Turbo
asta
5th Gear member

Veel succes gewenst met je nieuwe aanwinst.
Het wachten erop duurt dan eeuwen, maar het vooruitzicht is dan ook heel mooi!
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Razaro
1st Gear member

Bij mij van hetzelfde, sunblinds ook besteld op volvopartshop en nu onderweg.
Auto (volvo v50) vandaag binnen gekomen in garage na 8 weken wachten.
Nu nog wachten op nieuwe nummerplaat en op de garage (auto moet nog klaargezet worden enz.)
Bartk
2nd Gear member

Vandaag het geheel binnen gekregen, alles nieuw in org verpakking, zoals het hoort, enkel 1 klein probleempje...
Ze hebben de mat in de verkeerde kleur geleverd. Ik had zwart /grijs besteld, maar kreeg qwartz. Heb ze gemailed, bleek een verkeerde part nr gelinkt op hun website. Dit hebben ze rechtgezet, sturen me een nieuwe op en regelen ook ineens om de verkeerde terug op te halen... Prima geregeld allemaal daarzo!
Vrouwtje: V50 DrivE Start/Stop, MY12, R-design, Xenon, regensensor, gelamineerd glas, BLIS,park sensoren achter & voor, LED daglichten, zwart leder, kinderzitjes achter, RTI, kinderbeveiliging, alarm
Zelf: Citroen C5 Tourer, Firmawagen (anders koop je geen fransman ;-) )

Resto project: '95 480 GT Turbo
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”