Omdat ik zelf toch graag wat dingen wil gaan veranderen aan de S40 zou het wel handig zijn om een werkplaatshandboek o.i.d. bij de hand te hebben.
Ik ben een ster in dingen kapot trekken en kwijtraken dus een guidance bij het demonteren zou niet verkeerd zijn.
(denk dat iedereen hier wel wat aan heeft)
Voor mijn GSXR600 stond deze gewoon online in een rapidshare file en daar heb ik ook al meerdere malen heel veel plezier van gehad!
Ik weet niet of het is toegestaan om zulke dingen hier te vragen of aan te bieden, indien dit niet de bedoeling is mag dit bericht verwijderd worden.
Werkplaatshandboek V50/S40 in PDF o.i.d.?
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ik heb wel het boek voor je
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 2nd Gear member
Zou je die even in willen scannen voor me?
Zulke info moet in 2011 gewoon vrij toegankelijk zijn op internet vind ik.
We betalen al genoeg voor de auto, dus dat stukje development mogen we ero ok wel bij krijgen!
Zulke info moet in 2011 gewoon vrij toegankelijk zijn op internet vind ik.
We betalen al genoeg voor de auto, dus dat stukje development mogen we ero ok wel bij krijgen!
-
- 2nd Gear member
Lol, denk je nu echt dat de grote winsten worden gemaakt? Dealers moeten ook kunnen verdienen he? Koop je een Haynes handleiding, vind je alles in terug...
Vrouwtje: V50 DrivE Start/Stop, MY12, R-design, Xenon, regensensor, gelamineerd glas, BLIS,park sensoren achter & voor, LED daglichten, zwart leder, kinderzitjes achter, RTI, kinderbeveiliging, alarm
Zelf: Citroen C5 Tourer, Firmawagen (anders koop je geen fransman
)
Resto project: '95 480 GT Turbo
Zelf: Citroen C5 Tourer, Firmawagen (anders koop je geen fransman

Resto project: '95 480 GT Turbo
- Fullspeed
- 1st Gear member
Mods edit
Je hebt het over software met copyright van Volvo AB.
Bespreken van illegaal verkregen software valt buiten het kader van Volvo-forum.nl
Je hebt het over software met copyright van Volvo AB.
Bespreken van illegaal verkregen software valt buiten het kader van Volvo-forum.nl
Volvo S40 T5 Geartronics Exclusive 220pk (my04) - Black - Dynamic Chassis - Premium Sound - Sagitta 17"; - Not tuned anymore